Gå til innhold

Tilbud på Reflex regntøy på Babyshop!

Anbefalte innlegg

Skrevet

August-tilbud: 199,50 kr!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Åååh, du er en knupp, storebror trenger nytt sett! Nå har jeg ringt pappa i Oslo og han skal kjøpe til oss i dag! Tuuusen takk! :-)

Skrevet

Fy flate... jeg var på Babyshop i går og kjøpte til kr 299,-, og dama sa ingenting om dette, da hadde jeg i hvertfall ventet til i dag med å kjøpe...

Skrevet

åå..så irriterende,vi har ikke babyshop her..har de kanskje en nettadr.med samme tilbud på?

Skrevet

De har ikke nettbutikkk, men nettadresse... Du kan jo ringe og høre om de sender, men tviler :-) www.babyshop.no

Skrevet

Vet du om tilbudet gjelder i hele Norge?

Skrevet

Tror det..Står ikke noe annet

Skrevet

Hvor såg du dette forresten..?

Prøvde å se på babyshop.no, men der står ingenting..

Skrevet

Det står helt øverst til høyre på nettsiden :-) Egen annonse :-) Gjelder kun turkis og grønt sett...

Skrevet

står helt øverst til høyre på forsiden

Skrevet

DER kom det frem, ja:)

Kjøpte rosa i går, kanskje jeg skal stikke og kjøpe et turkis til å ha hjemme... :o)

Skrevet

Jeg kjøpte regnsett på fredag, betalte da 399,- for det.

Skrevet

Vet du hvordan str er? Store? Små? Normale?

;-)

Skrevet

Jeg kjøpte 98 til snuppa og hun er 3 år.

De var store på str. synes nå jeg. For i de andre regnklærne hun har hatt brukte hun 104.

Skrevet

De er ganske store i str :-) Min gutt på 4 år som bruker 98 i bukser og 104 i topper kan fortsatt bruke sitt Reflex-sett i str 92, men må ha nytt nå..! Snuppa på 13 mnd har str 74 i buksa og har strammet selene inn maks, så hun har den nok i minst et år, hehe..!

Skrevet

Supert, da holder det lenge med 92, tenker jeg. Takk:-)

Skrevet

hmm.. er det babyshop i sverige ?? finnes ikke her i tr.heim.. men fam er i sverige en tur !!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...