Baronessen;-) Skrevet 1. august 2007 #1 Skrevet 1. august 2007 Kor mange er det som går og ventar...og ventar...? Er berre to dagar over, så har vel endå nokre dagar att. Med kraftige kynnarar/modningsrier i lang tid. Hadde 1 cm opning sist torsdag, altså for snart ei veka sidan. Legen strippa meg litt, og vi har prøvd alt bortsett frå å hoppa på trampoline (ikkje særlig fristande nei) og bringebærbladte - har eit stykke å reisa til helsekostforretning med stort utval... Og INGENTING har skjedd. Fleire?
nr 2 i oktober? Skrevet 1. august 2007 #2 Skrevet 1. august 2007 jepp... jeg er også to dager over termin... våknet med mensmurringer i formiddag og inbilte meg at noe var i gang, men den gang ei - det gikk over da jeg stod opp!!!!!!!!!!! koffør sku VI gå over??? - d såååå urettferdi...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå