Jeg har nå 2 sjefer i huset. Skrevet 1. august 2007 #1 Skrevet 1. august 2007 I den byen jeg bor i er det nesten ingenting. Merker at buksene er stramme rundt magen alt. Har noe etter han første, men trenger noe nytt. Er bare 7 uker på vei så denne magen kom fort.
Cipra har 2 jenter Skrevet 1. august 2007 #3 Skrevet 1. august 2007 Jeg kjøpte på H&M - der har de masse fint. Ellers handlet jeg litt på www.krappe.no, der er det billige gravid- klær i forhold til andre steder og veldig god service.
Gjest Skrevet 1. august 2007 #4 Skrevet 1. august 2007 Har kjøpt snekkerbukse på Lindex, bukse på barnas hus, og skal vel kjøpe noe mer på Polarn o Pyret..
Serial mom Skrevet 1. august 2007 #5 Skrevet 1. august 2007 Har ikke kjøpt et eneste plagg enda,finner ingenting jeg liker:-( Og finnes det noe fint,så har noen stikki av med min størrelse uansett,så er tilbake med den ene kort-buksa jeg har(sånn myk bomull,litt videre en pirattights),samt 2 joggebukser,juhu! (og jeg handler i Oslo! Er vel bare dårlig på å lete...) Topper går enda greit å finne i vanlige butikker,bare de er litt lengde på så ikke magen stikker ut!(er 5,5 mnd)
Prins og prinsesse Skrevet 1. august 2007 #6 Skrevet 1. august 2007 Kjenner du ingen som har vært gravide for ikke så alt for lenge siden? Gravidklær blir ikke så veldig slitte på den tiden man har bruk for dem, så jeg har flere venninner som tilbød seg å låne bort klærne de hadde brukt-kjempemye fint! Så kjøper jeg noe nytt som de evt.kan låne senere... Genialt om noen har vært høygravide på samme tid som deg, for da har de klær som passer til sesongen. Neste gang er jeg kanskje høygravid på vinteren,og da passer det ikke å bruke mange av de klærne jeg har kjøpt meg nå-så da er det bedre at noen andre får nytte av dem i steden for ) Kjøpte dongeribukse på Polarn o Pyret og er veldig fornøyd med den. HM har en del fint, men pass på å vaske alt separat første gang, for mange av HM klærne smitter av farge i vask.....
Queen_of_the_road*2_gull Skrevet 1. august 2007 #7 Skrevet 1. august 2007 Jeg har handlet en bukse på ellos, som jeg ikke er spesiellt fornøyd med.. for den har sånn strikk i den "posen" som man har rundt magen, så blir sånne krøller på ryggen... Så har kjøpt to bukser på h&m og de er jeg kjempe fornøyd med, kjøpte også to topper der, som var kjempe fine, så kommer nok til å handle mere der etter hvert.
olivenmamma Skrevet 1. august 2007 #8 Skrevet 1. august 2007 Jeg syntes HM har masse fint jeg, men det er ikke alle butikkene som har like mye utvalg. En jeans og et par singletter som er lange foran kommer du langt med i starten for da kan du bruke gensre o.l over uten at mange syntes. Ellers er det mye å finne på nett. Jeg handler på www.hm.com - enkelt å sende tilbake om det ikke passer + utmerket måte å få tiden til å gå på....... Husk at det som passer nå ikke nødvendigivs passer om 6 mnd, så ikke kjøp for mye av gangen.
enpå3ogenpå1 Skrevet 1. august 2007 #9 Skrevet 1. august 2007 jeg har også kjøpt på H&M. Fant en kjempefin olabukse som jeg er såå fornøyd med. Søstern min ble kjempebegeistret over den og ville ha maken....hihihihi helt til jeg dro opp genseren og blottet det fine stoffstykket. Lo godt da! Hun er ferdig med barn for mange år siden så det ble nok ikke aktuelt nei..... ;-) Ellers synes jeg det er finest med vanlige topper som fremhever magen, framfor disse gravid toppene - som man nesten får enda mer mage i, siden sømmene går under puppene. Så her er det gravid underdeler og vanlige topper det går i.
Gjest Skrevet 1. august 2007 #10 Skrevet 1. august 2007 Har ikke kjøpt noe riktig enda..Har bare en liten fleskemage Er i uke 17
linzzy25 Skrevet 1. august 2007 #11 Skrevet 1. august 2007 h& m. lindeks og kabbal har egne mamma klær. ellers er jobbebukser tingen . og behagelig når man er gravid
karro Skrevet 1. august 2007 #12 Skrevet 1. august 2007 Bukser har jeg stort sett kjøpt på h&m. Topper finner jeg overalt. Moten i dag er jo perfekt for oss gravide med tunikaer og lange løse topper:) Klem
Babysjefen Skrevet 1. august 2007 #13 Skrevet 1. august 2007 Til dere som bor i Oslo omeråde, så har de mye fint på Baby Shop. Fant mye fint til 30% idag.
Lukkelukken og bebibror Skrevet 1. august 2007 #14 Skrevet 1. august 2007 Jeg har kjøpt min første mammatopp Den fikk jeg på H&M til 149 kr, veldig søt De hadde den bare i M her hjemme, det blir for stort. Så dro jeg på ferie og der fant jeg den i S
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå