Gå til innhold

Hvilken bank har dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er dere fornøyd? Kundeservice?

Evt. hva slags type lån har dere? betingelser osv.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fokus bank, KJEMPEfornøyd! Alltid god kundeservice og kjemperask svar, enkel nettbank og greit og oversiktlig. Ganske dyrt, men verdt det :-)

Har også Postbanken, IKKE fornøyd... Alltid mye rot, vanskelig å få hjelp osv osv, se tråd under her ;-)

Skrevet

Ja, var den jeg så. Har også postbanken men ønsker å bytte.

Hva er dyrt i fokus bank? Vurderer å bytte til fokus bank.

Skrevet

Er litt dyrt med overføringer, gebyrer og sånn, men fikk nylig Fokus Pluss, sånn ungdomsopplegg, og da ble det veldig mye billigere..! Er ikke helt inne i det enda, men anbefaler deg å lese litt på www.fokus.no :-)

Skrevet

Jeg har DnBnor som lønns- og regningskonto. Veldig grei å bruke og enkel nettbank hvor man ordner det meste selv. Er vel helt greie betingelser.

Har huslånet i lokalbanken (Terragruppen). Syns alt er veldig tungvint, må ringe/møte i banken for altmulig, tung nettbanken, og ikke så veldig gode betingelser heller. VUrderer bytte der...

Tidligere hatt lån til leilighet i Fokus, nesten samme der som Terra, tungrodd bank...

Sparekonto i Landkreditt nettbank, 4,50% rente eller noe, veldig bra :)

Hvis du har litt egenkapital og får lån i noen av nettbankene, f eks Skandiabanken, så ville jeg brukt de.

Skrevet

Skandiabanken og Landkreditt bank. Begge rene nettbanker. De såkalte store trad. bankene har jeg boikottet for lengst, pga så lei av høye gebyr. På nevnte nettbanker kan man opprette kontoer etter eget godtbefinnende, lage egne navn, er helt gebyrfrie, samt at de har god kundeservice på telefon dersom man lurer på noe, selv om det er rene nettbanker.

Skrevet

Hadde Postbanken før, men da Skandiabanken kom, byttet jeg til dem, da alt er gratis der. Altså ingen gebyrer ved betaling av fakturaer over nettbank o.l. (skulle bare mangle da det er du selv som gjør jobben). Har ingen lån der. Kun kontokreditt.

De har også gunstige billån, og i følge NAF-bladet Motor, er de blandt de beste på en test de nylig hadde. Hvordan det er med huslån vet jeg ikke, da vi ikke har det enda.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...