Blue Lady Skrevet 1. august 2007 #1 Skrevet 1. august 2007 Hadde et innlegg her i går om at jeg følte meg dårlig, ble litt bedre så jeg ringte ikke legen/føden. Men i dag er jeg like ille. Vondt i hodet som ikke gir seg om jeg tar paracet og drikker masse, kvalm, svimmel og ser stjerner når jeg reiser meg. Generelt sett dårlig form.. Ringte fastlegen min nå og har fått time 1245.. Men viss det skulle vise seg at BT og urin er ok, da er det vel ikke svangerskapsforgiftning? Hva kan det være da i så fall? Hadde nemlig fin urin og BT på mandag..
Gjest Skrevet 1. august 2007 #2 Skrevet 1. august 2007 Kanskje du har en forkjølelse/ influensa på gang? Er slitsomt for kroppen på slutten. Lykke til og hold oss oppdatert!
grå :) Skrevet 1. august 2007 #3 Skrevet 1. august 2007 hvis det ikke er sv.forgiftning så vil jeg tro du blir undersøkt nøyere. husk bare at sv.forgiftning kan komme ganske fort
Blue Lady Skrevet 1. august 2007 Forfatter #4 Skrevet 1. august 2007 Huff håper ikke det, men det er jo bedre å bli forkjølt enn å ha sv.sk.f da. Får se hva de sier, blir hvertfall godt å få det undersøkt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå