Gå til innhold

Prinsessa er kommet...


Anbefalte innlegg

Skrevet

Endelig....

Etter en uke på overtid bestemte prinsesse Villikke å komme på rekordfart.

Har slitt med mye maserier, så jeg trodde vel egentlig ikke at det var noe mer enn det, denne gangen heller.

Men da klokka ble 0500, på søndags morgen, bestemte vi oss for å dra å sjekke om noe var i gjære på sykehuset. Jeg ble undersøkt kl 0545og 0650 var hun ute. Fort gjort, selv om det var helt jævlig da vulkan riene satte i gang.

Lillemor var 4018 gram, 53,5 kg og 36,5 cm rundt hodet, og selvfølgelig heeeelt nydelig.

 

 

Takker for meg her på BiM. Det har vært utrolig deilig å ha dere jenter her å "snakke" med.

Lykke til alle dere som fremdeles venter.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer så mye:) Kos dere MASSE i tida framover!

Skrevet

Gratulere så mye med jenta!

 

Skrevet

jeg er bare LITT misunnelig. Gratulere med en rask fødsel og en lliten prinsesse

Skrevet

Bra dere dro på sykehuset da :-) Gratulerer så mye! :-)

Skrevet

Gratulerer så mye med prinsessa deres =) Kos dere masse fremover og lykke til vidre =)

Skrevet

Gratulerer så mye !!!!! men håper for din del at det var 53,5 cm, og ikke 53,5 kg...... fort gjort å trykke feil. Hadde selv termin 26.juli, så tålmodigheten begynner snart å gå i minus.

Skrevet

Gratulerer Snehvit! Høres ut som det gikk fort når det først begynte skikkelig!

 

Ønsker dere lykke til videre! Kos dere masse!

Skrevet

Gratulerer så mye med jenta :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...