Mine <3<3<3 Skrevet 1. august 2007 #1 Skrevet 1. august 2007 Noen som kjenner noen eller som selv har opplevd å bli gravid med spiral? Hvordan gikk det? Tror muligens det er noe på gang her, men vet ikke... skal ta test i morgen.
Gjest Skrevet 1. august 2007 #2 Skrevet 1. august 2007 Svigermoren min ble gravid med spiral (ble en liten attpåklatt der). Gikk kjempe fint. Har ikke spurt så mye om det, men fikk den vel fjernet med en gang hun merket at noe var på gang.
Ett_øyelokk.... Skrevet 1. august 2007 #3 Skrevet 1. august 2007 Jeg ble gravid med hormonspiral. Fosteret la seg i egglederen, så det ble ikke noe mer ut av det. Det var smertefult det. Har den samme spiralen nå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå