Gå til innhold

Gravid med spiral....


Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som kjenner noen eller som selv har opplevd å bli gravid med spiral?

 

Hvordan gikk det?

 

Tror muligens det er noe på gang her, men vet ikke... skal ta test i morgen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Svigermoren min ble gravid med spiral (ble en liten attpåklatt der).

Gikk kjempe fint. Har ikke spurt så mye om det, men fikk den vel fjernet med en gang hun merket at noe var på gang.

Skrevet

Jeg ble gravid med hormonspiral. Fosteret la seg i egglederen, så det ble ikke noe mer ut av det. Det var smertefult det. Har den samme spiralen nå.

 

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...