supermummy Skrevet 1. august 2007 #1 Skrevet 1. august 2007 Vet dere hvor mye den koster dere i strømforbruk pr mnd?Sånn ca?
Lilly 79 Skrevet 1. august 2007 #2 Skrevet 1. august 2007 Det er litt vanskelig å si, det kommer jo helt an på strømprisen til det selskapet du bruker. Vår varmepumpe bruker alt mellom 150-200 Kw for å holde en innetemperatur på 23 grader, og det er jo veldig lite! 3-4 lyspærer, med andre ord:-) Det kommer også an på kvaliteten på varmepumpa, Vi har en til 27 000, og den er kjempebra sies det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå