Gå til innhold

Hei og hopp, nå telte jeg en vannkopp ;-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

He, he, neida, ikke klikket helt for meg. Det bare rimte så fint...

Og så har vi vannkopper da. Dvs et veldig hyggelig eksemplar av sorten. Mellomste prinsesssen fikk noen rare "myggestikk" forrige fredag som ikke klødde og formen var helt knall. Så vi drev hele helgen og sosialiserte med venner og kjente før jeg på mandag ble litt nysgjerrige på hva dette var for noe. Og vår flinke lege tar en titt og sier at jamen dette er jo vannkopper....

Hm, jeg er altså da trebarnsmor. Eldstejenta hadde vannkopper da hun var 3 og jeg trodde da jeg kunne sånt...

Men det kan jeg altså ikke. Det hyggelige er jo da at hun har bare hatt to vanlige blemmer, så nå går vi en "tørr" og smittefri helg i møte. Og at hun stakkars kan begynne i barnehagen igjen neste uke ;-)

Noen som har lyst til å treffe oss, eller...? Har avtalt med Phantomet at vi skal treffes, og har vel også sett ett eller annet sted at flere kunne tenke seg et treff snart?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, vi vil gjerne treffes, har hatt vannkopper vi :)

Men dessverre så begynner striskjorta og havrelefsa snart igjen. Jeg er såvidt hjemom og jobber litt mens Karosnuppa har sin første dag i ny (og stor) barnehage. Uuuuæææhhhh...

Skrevet

Jeg ser for meg treff nå på lørdag eller søndag, jeg ;-)

Enten kan vi treffes her hos oss i bærumsvortehuset - eller et annet sted dersom andre har meninger om dette. Både Phantomet og jeg stiller imidlertid med alle våre søte små, så jeg tror ikek kafélivet helt er tingen..

OG lykke til med innkjøringen da Karomamma! Karosnuppa stortrives nok fra første stund hun, det er vi mødrene som synes sånne store forhold er skummelt ;-)

Skrevet

Ja, i helgen hadde vært kjempekoselig!!

Vi byfrøknene kommer gjerne en tur utover til nabolaget deres, bedre det enn cafe. Finner liksom ikke helt roen der lenger :)

Karosnuppa trives godt der allerede, virker det som. Utrolig deilig å levere henne 5 min hjemmefra!! Vi var innom der på besøk på mandag og da gikk hun bare rundt og sa "Hei hei, alle barna"....

Skrevet

Glemte helt å si god bedring til den lille heldiggrisen med nesten-ikke-vannkopper :) Går litt fort her, jeg er jo egentlig på "jobb"....

Skrevet

Hei på deg Gummis...

Vi vil veldig gjerne ha vannkopper, men da bør vi vel treffes før alle de fine dere har funnet tørker helt inn????

Er det raskt nok å treffes i helgen da min tro???

Du vet at vannkoppesyke Måker må sove borte i august når phanomet med mann skal i bryllup? *smiler*

Gressenkestatus oppnås allerede imorgen ettermiddag...*hint-hint*

Skrevet

He, he, tror det er i seneste laget allerede - tror vi må ha en hurtigtørkende variant her ;-) Men jeg skal være hjemme med ungene sånn for sikkerhets skyld i morgen. Lunsj?

Og skal vi ta et lunsjtreff hjemme hos oss på lørdag med full ungeflokk, inkl Karomamma og snuppa - og evt andre som har lyst til å treffe oss?

Er på jobb nå så sjekker nok ikke innom her før i kveld igjen. Vi snakkes!

Skrevet

Minstemann har ikke hatt vannkopper, så vi burde vel slått til, men akkurat nå hadde det passet dårlig med en uke hjemme fra jobben. Ser vel dessuten ut til at det er for sent å bli smittet nå uansett. Jeg har lyst til å treffe dere i helgen, men er ikke helt sikker på om vi får det til. Kan jeg si kanskje en dag til?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...