Gå til innhold

Veldig ubeleielig graviditet

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg venter mitt 4.barn. Er midt i utdannelsen og barnefaren synes det passer veldig dårlig.

Jeg har bedt ham om å komme med gode grunner til at jeg skal ta abort.

Hva er en god grunn?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

eneste grunn jeg kan tenke meg er god nok til abort er at DU ikke vil ha barnet..

men det er meg da

Skrevet

Jeg vil ha det - og jeg finner ingen alvorlige problemer som tilsier at vi ikke bør få det.

MANNFOLK!!!!! *banner*

Skrevet

med positiv innstilling går det meste.. du bestemmer over din kropp.. fint om dere snakker om det og at dere vet hva begge syns og tenker, men i siste instans så er du sjef over din kropp.. her må dere snakke sammen og forstå hverandre

lykke til

Skrevet

Skulle gjerne tatt innlegget ditt seriøst, men - igjen - når det havner på kranglesiden så er det et eller annet som skurrer.

Skrevet

Hvis det er så ille så er det jo bare å drepe babyen da...

Skrevet

Enig med Fabel_Aktiv med Super_Aktiv . Det er du som bestemmer det! :D

Skrevet

Grunnen til at hun skriver det på krangle , er vel kanskje anonymknappen..

Han har jo vært med å lage den , så han får vel ta ansvar han og.

Jeg hadde aldri i livet tatt det bort om jeg ville ha det !

Stå på du =)

Skrevet

Han visste vel at det kan bli barn av sex dersom dere har 3 barn fra før av,så da kan det vel ikke kommet som et stort sjokk for han,akkurat!

Bare å be han kjøpe ny bil. Minibuss!

Forøvrig er det anonymknapp på alle trimester-og terminsidene,samt abortsidene.

Skrevet

Jeg er gravid med en gift mann,som helst ser at jeg tar abort.så han kan satse fullt og helt på ekteskapet.Må jo bare si at det er helt forferdelig å tenke på å ta det bort,noe jeg IKKE har tenkt å gjøre...

synes ikke det finnes så mange grunner for å ta vekk et barn jeg.om man da ser bort ifra at graviditeten kan gå alvorlig utover helsen el alvorlige gen feil.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...