endelig-vår-tur:) Skrevet 1. august 2007 #2 Skrevet 1. august 2007 hele døgnet noen dager, og ikke i det hele, andre dager...... men er vel eneste plagene jeg har hatt hele svangerskapet, så jeg skal ikke klage;) enn du da?
bell3, fikk gutt Skrevet 1. august 2007 #3 Skrevet 1. august 2007 Bah... kommer og går hele tiden... urk...
@nne p@ l@nne Skrevet 1. august 2007 #5 Skrevet 1. august 2007 Kommer ofte på kvalden eller når jeg skal legge meg. Men skal ikke klage for det er faktisk ikke så ille. Var skikkelig plaget med førstemann og det var ille. Nå er det bare litt ubehagelig. Synes det hjelper med fruktsalt
KS 15.08.07 Skrevet 1. august 2007 Forfatter #6 Skrevet 1. august 2007 Plages hele dagen her nå (uke35) og gjort de siste tre ukene. Natten også. Føles ut som om det skal ta fyr i spiserøret:-( Men jeg spiser novalucid og gaviscon jeg altså - har overskredet anbefalt bruk for lenge siden. Jeg håper bare det blir borte etter fødsel...
Tussa og Sofie Skrevet 1. august 2007 #7 Skrevet 1. august 2007 hmm, ja noen dager hele dagen, mens andre ganger mest på kvelden når jeg har lagt meg ned. Sover sånn halvt sittende. Andre dager er det helt fint. Har vært forskånet for det meste av plager så langt, så tar dette med godt mot!! ;o)
*smula* Skrevet 1. august 2007 #8 Skrevet 1. august 2007 Jeg får det som regel utpå ettermiddagen/tidlig kveld. Synes ikke det er sånn fryktelig ubehagelig da. Men om natten, er det skikkelig ille. Har begynt å sove delvis sittende i senga - jeg har pakket en ekstra dyne i ryggen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå