MiniMeAndMe+spire Skrevet 1. august 2007 #1 Skrevet 1. august 2007 Off, må virkelig ta meg i å komme meg ut av morgenkåpa idag... Sitter her å surfer i sofaen med stoooore magen og føler meg som litt av et "trailer-trash".. hehe... Hadde jo egentlig en del småting jeg skulle gjøre idag og, våkna for flere timer siden... Må vel bare få rævva i gir tenker jeg...
SokkeLaila Skrevet 1. august 2007 #2 Skrevet 1. august 2007 'GUUUD, så SLAPP jeg er!!!' ropte mannen da han fikk se den store hvalrossen av en gravid sambo han hadde..! Vet hvordan du har det! I går satt jeg i bikini og caps til klokka 23.. Hadde jeg hatt morgenkåpe hadde jeg sikkert hatt på meg det istedet!! Upp och huppa! Du har ting du skulle ha gjort!
Gjest Skrevet 1. august 2007 #3 Skrevet 1. august 2007 er ikke alene nei.... det beste jeg vet er å ligge i senga og se på tv heeele dagen... også har jeg en gulvvifte som blåser så godt på meg herlig 3 dager igjen til termin... må nyte det mens jeg kan...snart er det slutt på å ligge å dra seg til langt på dag,
Gjest Skrevet 1. august 2007 #4 Skrevet 1. august 2007 Haha, kjenner igjen den. Satt her i går fra klokken 10:00 til 15:00.. det er fem timer det, satt i pysjen og bare glodde på alt og ingenting på nett. fint liv å være sykemeldt, får utforsket alt fra a-å på nett
MiniMeAndMe+spire Skrevet 1. august 2007 Forfatter #5 Skrevet 1. august 2007 hehe, må le... satt på datan fra 10-15... BRA JOBBA!! hehe, ja vi må nyte det, er bra vi HAR menn sier jeg bare, herlighet, er jo sikkert SÅÅÅÅ turn-of.... Fikk et innfall her en kveld og hadde "spa-kveld" for meg selv, skrubba heeeeeele kroppen... off, ja slitsomt, forbrente sikkert en hel DRØSS med kalorier bare på det, dusja, trimma håret nedentil *hihi-det jeg klarte å FØLE meg fram til*... Smurte meg inn med deilig body-lotion og tenkte at NÅH skal mor få seg litt kos gitt...men neida, da var gubben sovna når jeg var ferdig.... ooookei gutten min, neste mulighet blir kanskje ......ALDRI!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå