Gå til innhold

GUUUD, så SLAPP jeg er!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Off, må virkelig ta meg i å komme meg ut av morgenkåpa idag...

Sitter her å surfer i sofaen med stoooore magen og føler meg som litt av et "trailer-trash".. hehe... :)

Hadde jo egentlig en del småting jeg skulle gjøre idag og, våkna for flere timer siden...

Må vel bare få rævva i gir tenker jeg... :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

'GUUUD, så SLAPP jeg er!!!' ropte mannen da han fikk

se den store hvalrossen av en gravid sambo han hadde..!

Vet hvordan du har det!

I går satt jeg i bikini og caps til klokka 23..

Hadde jeg hatt morgenkåpe hadde jeg sikkert hatt

på meg det istedet!!

Upp och huppa! Du har ting du skulle ha gjort! :)

Skrevet

er ikke alene nei.... det beste jeg vet er å ligge i senga og se på tv heeele dagen... også har jeg en gulvvifte som blåser så godt på meg :)

herlig :) 3 dager igjen til termin... må nyte det mens jeg kan...snart er det slutt på å ligge å dra seg til langt på dag,

Skrevet

Haha, kjenner igjen den. Satt her i går fra klokken 10:00 til 15:00.. det er fem timer det, satt i pysjen og bare glodde på alt og ingenting på nett. fint liv å være sykemeldt, får utforsket alt fra a-å på nett :P

Skrevet

hehe, må le... satt på datan fra 10-15... :)

BRA JOBBA!! :) hehe, ja vi må nyte det, er bra vi HAR menn sier jeg bare, herlighet, er jo sikkert SÅÅÅÅ turn-of....

Fikk et innfall her en kveld og hadde "spa-kveld" for meg selv, skrubba heeeeeele kroppen... off, ja slitsomt, forbrente sikkert en hel DRØSS med kalorier bare på det, dusja, trimma håret nedentil *hihi-det jeg klarte å FØLE meg fram til*...

Smurte meg inn med deilig body-lotion og tenkte at NÅH skal mor få seg litt kos gitt...men neida, da var gubben sovna når jeg var ferdig....

ooookei gutten min, neste mulighet blir kanskje ......ALDRI!!! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...