Sol + spire Skrevet 1. august 2007 #1 Skrevet 1. august 2007 Da er det vår måned og takk for det. skal bli godt å få ut den lille babyen. Men blir jo litt rart også når den store magen ikke er der lenger.. Lykke til jenter! Med fødsel og barsel tid
fricke *med Lone Amalie*^^ Skrevet 1. august 2007 #2 Skrevet 1. august 2007 endelig ja. har ventet en hel del kjenner jeg. håper det kommer gå fort og at vi får se nurkene våres snart^^
@nne p@ l@nne Skrevet 1. august 2007 #3 Skrevet 1. august 2007 HURRA!!! Og babyen har og komme ut i August for hvis ikke blir jeg kanskje gal, og han vil vel ikke ha en gal mamma håper jeg!!
tjukkebollefeta Skrevet 1. august 2007 #4 Skrevet 1. august 2007 3 dager igjen til termin... Hodet hadde ikke festet seg da jeg var til kontroll for to uker siden, skal på kontroll igjen i morgen. Håper det har festet seg da, da blir d ikke noe stress om vannet går liksom. Føler meg rimelig sikker på at hodet har festet seg da, magen har liksom falt litt, og magen er mykere. Før kjentes den ut som en stor fotball! Når det er sagt, haster d ikke med fødsel da - koser meg veldig m den store magen min jeg
Gullgrisen m/ novemberspire Skrevet 1. august 2007 #5 Skrevet 1. august 2007 Termin i dag jeg...og er veldig klar!! Tror sambo begynner å bli litt lei sytinga mi også Murringer, maserier, løs mage, hetetokteri et par uker....men ingenting som skjer. Skal til jordmor imorgen, håper på gode nyheter da:)
Augustgutten kom 08.08.07 =) Skrevet 1. august 2007 #6 Skrevet 1. august 2007 Syns nesten det er litt vemodig at svangerskapet går mot slutten, men gleder meg mest til å se det lille knøttet...sprøtt å tenke på at vi blir foreldre i løpet av måneden... =)=)=)=)=)=) Lykke til alle!!!!
*smula* Skrevet 1. august 2007 #7 Skrevet 1. august 2007 Jeg har termin idag - men tror ikke det blir noe fødsel på termindatoen, nei. Jeg gleder meg veldig til å bli kjent med huleboeren min. Var hos lege i går, og han trodde ikke det kom til å ta 2 uker, så jeg lever i håpet
Gjest Skrevet 1. august 2007 #8 Skrevet 1. august 2007 Yay! Termin i dag, og håper inderlig det skjer noe snart! Lengter så fælt etter å se den lille gutten vår, holde ham, lukte ham, bli kjent med dette lille mennesket som har bodd i magen i 9 måneder... Sukk... Barnerommet er ferdig, alt tøyet er vasket, sengetøyet er nystrøket og alt ligger stablet og klart... Nå er det bare å komme, lille venn! :-)
♡♂Joakim-05.08.07 HØYGRAVID♂♡ Skrevet 1. august 2007 #9 Skrevet 1. august 2007 Termin om 4 dager, 5.august Gud som jeg gleder meg, hatt en del maserier, nedpress og menssmerter de siste dagene men i natt var det veldig sterkesmerter og de har fortsatt i dag og ikke fullt så intense men i dag skal jeg gå tur igjen og virkelig håpe at det skjer noe.. Jeg fkk sove i natt, men for første gangs å var det så vondt at jeg våknet av det innimellom. Rart at man kan føel så mye glede over å har vondt, hehe.... Lykek til jenter og dere som har termin i dag
Mammapudding Skrevet 1. august 2007 #10 Skrevet 1. august 2007 Ja tenk, endelig ble det august:) Har hatt vondter siden forrige onsdag og vært på føden 2 ganger fordi vi har trodd at fødsel var i gang, men neida..fortsatt ingen baby..Håper fødselen min starter med at vannet går, så slipper vi flere bomturer;-)
♡♂Joakim-05.08.07 HØYGRAVID♂♡ Skrevet 1. august 2007 #11 Skrevet 1. august 2007 jeg har trodd føcdselen har vært i gan her et par ganger og, men jeg har ukke reist på føden, jeg er mer sta enn jeg trodde. jeg drar ikke før jeg nesten ikke klarer å bevege meg, hehe... og da slipper jeg kanskje å lige for lenge på sykehuset og bare vente dersom noe skulle være i gan.. men jeg drar selvfølgelig så tidlig at jeg ikke må føde hjemme elel ri bilen. men vi har bare 10-15 min til sykehuset..
Pregnosaurus 22/8/07 Skrevet 1. august 2007 #12 Skrevet 1. august 2007 jepp jepp.... dette blir min måned oxo ;-) jeg har termin i begynnelse av september men fikk keisersnitt som da ble satt til 22 august ) gleder meg masse.....
~Simelisa & Marina~ Skrevet 1. august 2007 #13 Skrevet 1. august 2007 JIPPIIIII ;o) endelig vår måned og vår tur... jøsses som vi gleder oss her hjemme nå...teller ned dager og idag er d kun 12 dager igjen til vi får møte lille Marina... Ønsker alle sammen i samme situasjon, lykke til og god fødsel & barsel...nyt tiden den kommer ikke i retur <3 Klem
Reese Skrevet 1. august 2007 #14 Skrevet 1. august 2007 Jiiiiiiiiiiiiiiiiiiiippiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii:) Så lenge vi har ventet på dette:) endelig er det vår tur!!! Har termin 17aug da, men det blir KS på meg på mandag 6aug. Gud jeg gleder meg...og gruer meg.. grugleder meg på en måte:) hehe. Har ikke peiling på hva jeg har i vente men det skal bli kjekt å begynne å leve igjen:) Lykke lykke til alle sammen:) Håper det blir en fantastisk måned for oss alle:) Tusen klemmer fra
Mariana_K Skrevet 1. august 2007 #15 Skrevet 1. august 2007 ENDELIG! Tror det er første gang jeg har håpet at sommeren skulle gå fort... men, for alt jeg vet kan det jo drøye helt til september også, da termin er 21. august.... Begynner å bli rimelig lei og utålmodig nå, men tør ikke tenke på hvordan jeg blir om jeg går på overtid... klarer snart ikke vente lenger med å møt den lille...! Tror aldri jeg har vært så misunnelig før som jeg er nå for tiden, på de som har fått gullene sine...*sukk* Jeg vil OG ha!!!!!! NÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ!!!!! Må vel prøve å smøre meg med tålmodighet litt til... :-) Lykke til jenter!!! :-)
Sessa med prinsesse og spire:) Skrevet 1. august 2007 #16 Skrevet 1. august 2007 Ja, er det ikke fint? Nå nærmer det seg virkelig. Jeg har menstermin i morgen, UL-termin om en uke. Blir spennende Lykke til alle sammen, blir spennende å følge med!
Sweet tooth Skrevet 1. august 2007 #17 Skrevet 1. august 2007 Hei, jeg vil også melde meg på denne tråden :-) Jeg har termin om 5 dager, og begynner å merke mer og mer symptomer på at det nærmer seg, som stram mage, verking i mage og rygg, nedpress følelse osv..spennende tider!! Lykke til alle sammen!
Sprellemamma Skrevet 1. august 2007 #18 Skrevet 1. august 2007 Nå er det vår måned ja!! Har termin 24/8 så det er jo en stund til, men begynner å føle meg klar. Endel jeg gjerne skulle ha gjort før fødselen, men gleder meg utrolig til å møte lillebaby i magen!! Håper han kommer litt før termin... ;-)
Solunger aug-07 og april-09 Skrevet 1. august 2007 #19 Skrevet 1. august 2007 Spennende tider nå ja! Knøttet har pent å komme i august, for nå er mamman sliten og lei alle vondter. Vil heller ligge våken om natta å kikke på nurket utafor magen, hi hi! Lykke til alle sammen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå