Duracellgirl*prøver* Skrevet 1. august 2007 #1 Skrevet 1. august 2007 Det var det første jeg gjorde på sykehuset etter forrige fødsel... la meg på magen.. åh så deilig det var. Gleder meg til å kunne snu meg rundt i senga og stå opp uten lyskefaen som nekter meg.. og det å ligge på magen.. åh gleder meg....
Gjest Ut på tur Skrevet 1. august 2007 #2 Skrevet 1. august 2007 Jeg har gledet meg veldig til å ligge på magen, men nå er det egentlig ikke ett stort savn... håper bare ikke det skal bli en vane å ligge på ryggen å snorke... mannen min sier jeg høres ut som et motorsag på tomgang....
Susi og prinsessa Skrevet 1. august 2007 #3 Skrevet 1. august 2007 Jeg gledet meg veldig til ¨ligge på magen, men nå etter fødselen har jeg så store bryster og melkespreng at jeg klarer ikke..
@nne p@ l@nne Skrevet 1. august 2007 #4 Skrevet 1. august 2007 Det er noe av det første jeg har gjort etter fødselene mine også. Jeg pleier vanligvis å sove på magen og det skal bli deilig å kunne gjøre det igjen :-)
prøvekluten+3små Skrevet 1. august 2007 #6 Skrevet 1. august 2007 åhjaa! det er kanskje noe av det jeg savner mest når jeg er gravid..ligger nemlig alltid på magen,og sover best da:O)så det er det første jeg skal gjøre når jeg kommer til hektene igjen etter fødselen ja;o) finfint mot etterrier og det!
mari-j uke 36 Skrevet 1. august 2007 #7 Skrevet 1. august 2007 gleder meg helt utrolig masse til å kan snu meg i senga uten å løfte med meg den tunge magen
3 små!:) Gutt, gutt og jente! Skrevet 1. august 2007 #8 Skrevet 1. august 2007 Ja, gjett om!!! Sover nok i grunnen best når jeg sover på magen, så det gleder jeg meg veldig til! Pluss det å kunne snu meg uten å måtte dra med meg en stor og tung mage... Glede seg, glede seg!!
Augustgutten kom 08.08.07 =) Skrevet 1. august 2007 #9 Skrevet 1. august 2007 Gleder meg kjempemasse!!!! =)
ღZalina med Robin og Isabelleღ Skrevet 1. august 2007 #10 Skrevet 1. august 2007 ååå ikke nevn det en gang a! det skal bli så godt....
plumsing Skrevet 1. august 2007 #11 Skrevet 1. august 2007 Henger meg på den ja, tenk så deilig det blir:D
Lille Trille 2015 Skrevet 2. august 2007 #12 Skrevet 2. august 2007 Sover ikke så mye på magen til vanlig jeg, men det å komme seg opp av sengen uten å "ta fart" og ikke minst kunne snu og vende på seg uten at det gjør sinnsykt vondt i lysken....det skal bli en herlighet!! Nå strekker det noe sinnsykt i lysken når jeg ligger på siden og må da ligge på ryggen med noe som støtter opp litt - ingen kan si at man ikke blir oppfinnsom når det gjelder sovestillinger Babyen har snudd seg med hodet ned nå, så er vel derfor det strekker og gjør vondt i lysken regner jeg med.....høres ikke det sannsynlig ut?? I tillegg er bekkenet litt kranglete da.....så jeg håper på en tid uten alle disse vondtene når lille babyen er ute:) Da skal jeg være fornøyd;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå