Gå til innhold

flere som gleder seg til å ligge på magen??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det var det første jeg gjorde på sykehuset etter forrige fødsel... la meg på magen.. åh så deilig det var.

Gleder meg til å kunne snu meg rundt i senga og stå opp uten lyskefaen som nekter meg.. og det å ligge på magen.. åh gleder meg....

Videoannonse
Annonse
Gjest Ut på tur
Skrevet

Jeg har gledet meg veldig til å ligge på magen, men nå er det egentlig ikke ett stort savn... håper bare ikke det skal bli en vane å ligge på ryggen å snorke... mannen min sier jeg høres ut som et motorsag på tomgang....

Skrevet

Jeg gledet meg veldig til ¨ligge på magen, men nå etter fødselen har jeg så store bryster og melkespreng at jeg klarer ikke..

Skrevet

Det er noe av det første jeg har gjort etter fødselene mine også.

Jeg pleier vanligvis å sove på magen og det skal bli deilig å kunne gjøre det igjen :-)

Skrevet

åhjaa!

det er kanskje noe av det jeg savner mest når jeg er gravid..ligger nemlig alltid på magen,og sover best da:O)så det er det første jeg skal gjøre når jeg kommer til hektene igjen etter fødselen ja;o) finfint mot etterrier og det!

Skrevet

gleder meg helt utrolig masse til å kan snu meg i senga uten å løfte med meg den tunge magen

Skrevet

Ja, gjett om!!! Sover nok i grunnen best når jeg sover på magen, så det gleder jeg meg veldig til! Pluss det å kunne snu meg uten å måtte dra med meg en stor og tung mage... Glede seg, glede seg!!:)

Skrevet

Gleder meg kjempemasse!!!! =)

Skrevet

ååå ikke nevn det en gang a! det skal bli så godt....

Skrevet

Henger meg på den ja, tenk så deilig det blir:D

Skrevet

Sover ikke så mye på magen til vanlig jeg, men det å komme seg opp av sengen uten å "ta fart" og ikke minst kunne snu og vende på seg uten at det gjør sinnsykt vondt i lysken....det skal bli en herlighet!!

Nå strekker det noe sinnsykt i lysken når jeg ligger på siden og må da ligge på ryggen med noe som støtter opp litt - ingen kan si at man ikke blir oppfinnsom når det gjelder sovestillinger :)

Babyen har snudd seg med hodet ned nå, så er vel derfor det strekker og gjør vondt i lysken regner jeg med.....høres ikke det sannsynlig ut??

I tillegg er bekkenet litt kranglete da.....så jeg håper på en tid uten alle disse vondtene når lille babyen er ute:) Da skal jeg være fornøyd;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...