Anonym bruker Skrevet 1. august 2007 #1 Skrevet 1. august 2007 Jeg har lagt på meg 10 kg til nå, men det viser bare på magen sier de. Legen mente det var litt vann også. Hvor mye har dere lagt på dere til nå?
Kanutte og prinsen Skrevet 1. august 2007 #3 Skrevet 1. august 2007 Jeg hadde vel lagt på meg 5 i uke 30. Tror det har kommet ca 2 kg til nå i uke 34.
Anonym bruker Skrevet 1. august 2007 #4 Skrevet 1. august 2007 jeg er nok 10-12 kilo tyngre. Mye har lagt seg på magen, men også litt på overarmene, ser jeg:-( panikken brer seg når jeg tenker at jeg har 80 dager til å gå opp på. Håper det stabiliserer seg slik det er i dag.
liljamin Skrevet 1. august 2007 #5 Skrevet 1. august 2007 jeg har lagt på meg ca 11 kg, er 31 uker. fikk litt panikk selv da jeg så på vekten:( har kun vegt meg i uke 10 tidligere, da var jeg 10 lettere.... jeg tror det er sånn at vi legger mer på oss i fra uke 25 - 30, er det ikke da fosteret vokser mest? eller er dette veldig individuelt? noen som vet? det viser også kun på magen på meg, kanskje litt på sidene på ryggen, men ikke noe på beina eller rompa...tror ikke at jeg har så mye vann i kroppen.... men, så lenge gullet mitt har det bra, skal ikke jeg klage:) det er jo tross alt det viktigste:)
Anonym bruker Skrevet 1. august 2007 #6 Skrevet 1. august 2007 Har gått opp ca 5,5 kg i uke 30. Har nok mistet en del muskler pga lite trening, så blir nok en del jobb å komme tilbake til før-gravid form....
Gjest Skrevet 1. august 2007 #7 Skrevet 1. august 2007 Jeg har lagt på meg 9,5 kg og er 30+4. Har bare en svær mage, har ikke lagt på meg andre steder.
Noddy78, en av hver! Skrevet 1. august 2007 #8 Skrevet 1. august 2007 Har lagt på meg drøye 3 kg, er i 31+4. Har bare fått en flott gravidmage, ellers har jeg mistet endel muskelmasse pga bl og problemer med å bevege meg. Sist jeg var hos legen fikk jeg beskjed om at jeg hadde lagt på meg litt fort, de tre kg kom på 4 uker, synes det er bra at jeg endelig har lagt på meg jeg da! hihi
eggedosis Skrevet 1. august 2007 #9 Skrevet 1. august 2007 Jeg har lagt på meg 12 kg til nå - er i uke 29.
snart mamma til to gutter :-) Skrevet 1. august 2007 #10 Skrevet 1. august 2007 er i uke 35 og har lagt på meg 12 kg.
sivilivikivi Skrevet 1. august 2007 #11 Skrevet 1. august 2007 jeg er i uke 31og har bare lagt på meg 3kg
september mamma Skrevet 1. august 2007 #12 Skrevet 1. august 2007 jeg har lagt på meg 5 kg og er i uke 31.
Vektbaby, prinsesse 07 + spire Skrevet 1. august 2007 #13 Skrevet 1. august 2007 Jeg er i uke 32 og har tilsammen lagt på meg rundt 7 kg. Har litt vann i kroppen jeg også. Fikk beskjed om at det ikke var mye og at jeg i allefall ikke måtte bremse det. Det gjør jeg ikke heller, lever som normalt. :-)
nr3 i september Skrevet 1. august 2007 #14 Skrevet 1. august 2007 Er i uke 33 og har lagt på meg 5 kg, enda jeg har et elendig kosthold. Men har ingen ting vann i kroppen. Har vært heldig med det. La på meg 15 kg forrige svangerskap, så kommer vel en del kilo til før termin om 8 uker. Er så forskjellig fra person til person hvor mye man går opp, at det går nesten ikke ann å sammenligne seg..bare å være glad for at den lille har det bra og vokser =)
OktoberJente07&JanuarGutt10 Skrevet 1. august 2007 #15 Skrevet 1. august 2007 Er i midten av uke 29 nå og har lagt på meg ca 12kg.
L-O-V-E&prinsen+spireimagen:) Skrevet 1. august 2007 #16 Skrevet 1. august 2007 32+3 her og har lagt på meg 8 kg...
velsignet med to Skrevet 1. august 2007 #17 Skrevet 1. august 2007 Jeg er i uke 3| og har lagt på meg 7 kg. Det meste kom mellom uke 16 og 24.
TPM m/baby i magen Skrevet 1. august 2007 #18 Skrevet 1. august 2007 10-11 kg her - er i uke 31. Tror det er ganske greit jeg. har magen pluss litt over rumpa og lår. Ellers ganske som før. Med første mann gikk jeg opp 14 kg tilsammen men gikk ned 21 kg uten noen form for slanking. Det bare rant av, så det er godt å ha litt å gå på .
sivilivikivi Skrevet 1. august 2007 #19 Skrevet 1. august 2007 Hei jeg er akkurat i uke 31 og har lagt på meg 3kg
Bine66 Skrevet 1. august 2007 #20 Skrevet 1. august 2007 Har akkurat begynt med uke 31 og har gått opp 12 kg. Med førstemann gikk jeg opp 12 kg totalt. Håper ikke at jeg går opp alt for mye mer de siste ukene.... (er lov å håpe ))
strekkmerketrollet Skrevet 1. august 2007 #21 Skrevet 1. august 2007 er 32+2 i dag, og har lagt på meg 1 kg (hadde svært dårlig matlysst og jobbet mye, første 15 ukene) forrige gang gjikk jeg opp 30 kg (!!!!!) Ser ut som jeg slipper det denne gangen Skal noe til..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå