Anonym bruker Skrevet 1. august 2007 #1 Skrevet 1. august 2007 Jeg har en liten gutt på en uke. Det er andremann, men jeg husker ikke hvor ofte jeg badet den første.... gutten min gulper nesten ingen ting, og lukter derfor ikke surt. Hva gjør dere?
Anonym bruker Skrevet 1. august 2007 #2 Skrevet 1. august 2007 Vi har badet hver kveld før legging for å ha et fast leggerituale. Det kan ha vært med å gjøre at minsten sov rundt fra 1mnd gammel. Dessuten er det koselig og her er badingen dagens høydepunkt.
Honningmelon Skrevet 1. august 2007 #3 Skrevet 1. august 2007 Vi badet en gang i uka. Syns det er nok med så små som hverken lukter svette eller blir møkkete. Kan være hvis det har blitt noe gulp da.
mamma tiL 1stor+2små Skrevet 1. august 2007 #4 Skrevet 1. august 2007 Bader gullgutten hver kveld,noe vi har gjort hele tiden.Ha litt olje i vannet.Kanskje ikke nødvendig med mer en annen hver dag,men det synes jeg er minimum av det en skal bade dem,hvis de da ikke har eksem og slike ting,som kan bli verre av vannet.
Meg og mine to skjønne jenter Skrevet 1. august 2007 #5 Skrevet 1. august 2007 Hver kveld, med mindre hun er pjusk el. veldig sliten.
Gjest Skrevet 1. august 2007 #6 Skrevet 1. august 2007 Vi fikk beskjed på sykehuset, faktisk med hver unge (;-)) at de helst bare skal bade 1 gang i uken når de er små, kanskje 2. Vi bader småen en gang i uken og de større barna 2 ganger pr uke eller ved behov.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå