Fabelaktiv Skrevet 1. august 2007 #1 Skrevet 1. august 2007 Formen min er fin altså - det er tungt ja.. ofte litt vel vondt når jeg går- helt nederst i magen og i går hadde jeg menssmerter i ryggen med 4 minutters mellomrom.. men jeg trur ikke det var vondt nok til å helt kalle det tak altså.. også gikk det over nok til at jeg fikk sove så jeg får nok beholde gullet inni magen en gooooood stund til
Fabelaktiv Skrevet 1. august 2007 Forfatter #2 Skrevet 1. august 2007 Småkvalm ja.. det er litt kjedelig jeg er ikke noe kvalm, men har mye halsbrann på dagtid.. det er kjipt i tillegg så blir jeg av og til litt svimmel og rar og ser litt stjerner i periferien av synet mitt.. blir sånn driiiiiit sliten og må legge meg til å hvile litt.. det varer ikke så lenge heldigvis
Gjest Skrevet 1. august 2007 #3 Skrevet 1. august 2007 ikke bare bare å gå gravid nei... jeg hadde igår skikkelig mageknip med tak i sidene..men de kom ikke jevnt og tok seg aldri opp... blir nok overtid på meg ja..
Fabelaktiv Skrevet 1. august 2007 Forfatter #4 Skrevet 1. august 2007 jaja.. men venter man på noe godt så venter man visstnok ikke forgjeves.. men jeg er slett ikke sikker på hvor sant det er altså hehe
Gjest Skrevet 1. august 2007 #5 Skrevet 1. august 2007 hehe... spørs hvor lenge man må vente hehe.. men det er jo maks 14 dager da... men jeg håper virkelig ikke at jeg må gå 14 dager over før det skjer noe... da har jeg blitt smårar for lenege siden tror jeg
Fabelaktiv Skrevet 1. august 2007 Forfatter #6 Skrevet 1. august 2007 du er vel strengt tatt "litt" smårar i utgangspunktet vel? hehe det er iallefall jeg
Gjest Skrevet 1. august 2007 #7 Skrevet 1. august 2007 haha... jo! men det får man ikke gjort noe med... men er jo ikke om å gjøre å forverre det da hehe... åssen går det med huset deres ? har lest at dere har hatt litt prob med badet ? idag skal vi dra og se på huset vårt.. skal se om hun som har bodd der til nå har vaska ordentlig og sånn... og til helgen kommer det en fra oslo som skal se på leiligheten.. han skal kjøpe den til døtrene sine som skal studere her.. så vi håper virkelig at han kjøper den... de jentene var her forrige torsdag og så på den.. de falt helt for leiligheten.. så får håpe de klarer og overtale far.... med min flaks blir det vel flytting og fødsel på en gang.... standard det sånn når man går og venter på ting...
Fabelaktiv Skrevet 1. august 2007 Forfatter #8 Skrevet 1. august 2007 oi.. så bra - håper han kjøper.. *krysser fingrene da* det var det huset på tomta som sambo hadde fått ikke sant joda - huset er bra, men om vi får fiksa de småtingene på badet så blir det supert vet liksom ikke hva det koster og vil ikke sitte med det selv når vi ikke fikk vite om det på forhånd. Har sendt melding om det til megler og skal bestille takstmann.. så får vi se hva det blir til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå