Gå til innhold

Vestli og Fabels tråd


Anbefalte innlegg

Skrevet

Formen min er fin

 

altså - det er tungt ja.. ofte litt vel vondt når jeg går- helt nederst i magen

 

og i går hadde jeg menssmerter i ryggen med 4 minutters mellomrom.. men jeg trur ikke det var vondt nok til å helt kalle det tak altså.. også gikk det over nok til at jeg fikk sove så jeg får nok beholde gullet inni magen en gooooood stund til :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Småkvalm ja.. det er litt kjedelig

 

jeg er ikke noe kvalm, men har mye halsbrann på dagtid.. det er kjipt

 

i tillegg så blir jeg av og til litt svimmel og rar og ser litt stjerner i periferien av synet mitt.. blir sånn driiiiiit sliten og må legge meg til å hvile litt.. det varer ikke så lenge heldigvis

Skrevet

ikke bare bare å gå gravid nei...

 

jeg hadde igår skikkelig mageknip med tak i sidene..men de kom ikke jevnt og tok seg aldri opp...

 

blir nok overtid på meg ja..

Skrevet

jaja.. men venter man på noe godt så venter man visstnok ikke forgjeves.. men jeg er slett ikke sikker på hvor sant det er altså

 

hehe

Skrevet

hehe... spørs hvor lenge man må vente :) hehe..

men det er jo maks 14 dager da... men jeg håper virkelig ikke at jeg må gå 14 dager over før det skjer noe...

 

da har jeg blitt smårar for lenege siden tror jeg

Skrevet

du er vel strengt tatt "litt" smårar i utgangspunktet vel? hehe

 

det er iallefall jeg :)

Skrevet

haha... jo! men det får man ikke gjort noe med... men er jo ikke om å gjøre å forverre det da :) hehe...

 

åssen går det med huset deres ? har lest at dere har hatt litt prob med badet ?

 

idag skal vi dra og se på huset vårt.. skal se om hun som har bodd der til nå har vaska ordentlig og sånn... og til helgen kommer det en fra oslo som skal se på leiligheten.. han skal kjøpe den til døtrene sine som skal studere her.. så vi håper virkelig at han kjøper den... de jentene var her forrige torsdag og så på den.. de falt helt for leiligheten.. så får håpe de klarer og overtale far.... med min flaks blir det vel flytting og fødsel på en gang.... standard det sånn når man går og venter på ting...

 

 

Skrevet

oi.. så bra - håper han kjøper.. *krysser fingrene da*

det var det huset på tomta som sambo hadde fått ikke sant

 

joda - huset er bra, men om vi får fiksa de småtingene på badet så blir det supert :)

vet liksom ikke hva det koster og vil ikke sitte med det selv når vi ikke fikk vite om det på forhånd.

Har sendt melding om det til megler og skal bestille takstmann.. så får vi se hva det blir til :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...