Gjest Skrevet 1. august 2007 #1 Skrevet 1. august 2007 Heihei=) Har vært medlem her inne en god stund, men jeg har holdt meg på babyverden.. Men nå har jeg lyst å prøve meg her inne=) Har termin i oktober, så det er ikke lenge til. Noen fler som har termin i oktober? Klem Camilla 19 år.
Fabelaktiv Skrevet 1. august 2007 #2 Skrevet 1. august 2007 Velkommen har ikke termin i oktober (snarere august) men det er mange av de her.. kanskje ikke akkurat nå bare kos deg med magem
SokkeLaila Skrevet 1. august 2007 #3 Skrevet 1. august 2007 ..velkommen skal du være! September her! ..men dersom du er ute etter oktoberdamer, så gå inn på 'Terminklubber' i den oransje kolonnen til venstre, der.. <------ ..finnes en egen klubb for jenter med termin i oktober! ..og forsåvidt alle andre måneder i året! Lykke til!
Gjest Skrevet 1. august 2007 #5 Skrevet 1. august 2007 Hei på deg! godt at du kom hit også Har termin i nov jeg. men har en følelse av at han ikke vikl ut før i desember.. knis!julebebis ;')
Gjest Skrevet 1. august 2007 #6 Skrevet 1. august 2007 Hehe^^ Julebebi er gøy^^ Får iallefall en nydelig julegave:) Den beste av den alle:) Får min 2 månder før jule tia jeg;)
Gjest Skrevet 1. august 2007 #7 Skrevet 1. august 2007 Ja, julebebis er garantert den beste julegaven en kan ønske seg!;') Håper alt har gått bra så langt i sv. ditt.
Mamma til snart 4 Skrevet 1. august 2007 #9 Skrevet 1. august 2007 hey hey Camilla88, jeg har termin 16 oktober;) ikke lenge igjen nå, hvilken dato har du termin??
Gjest Skrevet 1. august 2007 #10 Skrevet 1. august 2007 Har termin 11 oktober:D Skal bli spennende å se hvem som får først;) kan jo være at jeg går over tiden...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå