Dronningen! Skrevet 1. august 2007 #1 Skrevet 1. august 2007 Jeg for min del synes det er vondere med bedøvelse enn uten ved borring. Det skal stikkes sprøyter og graves uten at jeg har kontroll. En annen vond side av det er mens bedøvelsen sitter i. Biting i lepper og tunge.Auuuu.... Gi meg heller et eller annet slik at jeg ikke hører alle lydene hos tannlegen:o)
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 1. august 2007 #2 Skrevet 1. august 2007 BEDØVELSE! HELT klart!!
Honningmelon Skrevet 1. august 2007 #3 Skrevet 1. august 2007 Helt klart bedøvelse! Takler ikke den borringa.
snowstorm73 Skrevet 1. august 2007 #4 Skrevet 1. august 2007 Merker ikke noe særlig til bedøvelsen, derfor helt utenkbar å borre uten.
grå :) Skrevet 1. august 2007 #5 Skrevet 1. august 2007 kommer helt an på. noen ganger må man bare ha bedøvelse, andre ganger går det veldig fint uten
Frk. frustrert med alle de små Skrevet 1. august 2007 #6 Skrevet 1. august 2007 jeg tar ikke bedøvelse når jeg skal borre et hull, ikke vondt i det hele tatt!
SunRoad. Skrevet 1. august 2007 #7 Skrevet 1. august 2007 Bedøvelse ja! Give it to me...hadde nekta uten.
Milletrille Skrevet 1. august 2007 #8 Skrevet 1. august 2007 Bedøvelse ja!! Fikk bare et stikk sist som jeg knapt kjente. Takler ikke smerter jeg, så får heller et raskt stikk!
Gjest mamma'n til go'gutten Skrevet 1. august 2007 #9 Skrevet 1. august 2007 Aldri prøvd uten jeg..Har bare borra to ganger, et lite hull da jeg var 17, og et svært hull I DAG! Nå gikk akkurat bedøvelsen ut..Lot være å spise mens den var der;) Skal borre to små hull til fredag og lurer på om jeg skal ha bedøvelse eller ikke da..hm..? Hvordan vondt gjør det da når de borrer? Hvis det kan forklares..
rødhette* Skrevet 1. august 2007 #10 Skrevet 1. august 2007 Aldri prøvd med bedøvelse.. sprøyteskrekk, så tør ikke
Fisk med CV Skrevet 1. august 2007 #11 Skrevet 1. august 2007 DOBBEL bedøvelse! Jeg har supertannlegeskrekk, så min fantastiske tannlege sprayer tannkjøttet med bedøvelsesspray før han setter sprøyten. Da kjenner jeg ikke stikket*
Gjest Skrevet 1. august 2007 #12 Skrevet 1. august 2007 Har bare hatt hull i tennene én gang på mine 30 år, og da hadde jeg ikke bedøvelse. Gikk helt fint. Har derimot operert mye inne i munnen pga at jeg trengte bro, og da fikk jeg selvfølgelig bedøvelse. Syns de stikkene i ganen er helt grusomme...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå