Gå til innhold

Bedøvelse hos tannlegen eller ikke?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg for min del synes det er vondere med bedøvelse enn uten ved borring.

Det skal stikkes sprøyter og graves uten at jeg har kontroll. En annen vond side av det er mens bedøvelsen sitter i. Biting i lepper og tunge.Auuuu....

Gi meg heller et eller annet slik at jeg ikke hører alle lydene hos tannlegen:o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

BEDØVELSE! HELT klart!!

Skrevet

Helt klart bedøvelse! Takler ikke den borringa.

Skrevet

Merker ikke noe særlig til bedøvelsen, derfor helt utenkbar å borre uten.

Skrevet

kommer helt an på. noen ganger må man bare ha bedøvelse, andre ganger går det veldig fint uten

Skrevet

jeg tar ikke bedøvelse når jeg skal borre et hull, ikke vondt i det hele tatt!

Skrevet

Bedøvelse ja! Give it to me...hadde nekta uten.

Skrevet

Bedøvelse ja!! Fikk bare et stikk sist som jeg knapt kjente. Takler ikke smerter jeg, så får heller et raskt stikk!

Gjest mamma'n til go'gutten
Skrevet

Aldri prøvd uten jeg..Har bare borra to ganger, et lite hull da jeg var 17, og et svært hull I DAG! Nå gikk akkurat bedøvelsen ut..Lot være å spise mens den var der;) Skal borre to små hull til fredag og lurer på om jeg skal ha bedøvelse eller ikke da..hm..? Hvordan vondt gjør det da når de borrer? Hvis det kan forklares..

Skrevet

Aldri prøvd med bedøvelse.. sprøyteskrekk, så tør ikke

Skrevet

DOBBEL bedøvelse!

Jeg har supertannlegeskrekk, så min fantastiske tannlege sprayer tannkjøttet med bedøvelsesspray før han setter sprøyten. Da kjenner jeg ikke stikket*;)

Skrevet

Har bare hatt hull i tennene én gang på mine 30 år, og da hadde jeg ikke bedøvelse. Gikk helt fint.

Har derimot operert mye inne i munnen pga at jeg trengte bro, og da fikk jeg selvfølgelig bedøvelse. Syns de stikkene i ganen er helt grusomme...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...