Gå til innhold

Innlagt på sykehuset idag....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jaja, da blir jeg innlagt på sykehuset idag på kirurgisk avdeling. Har fått en absest i det ene brystet som er dritvond!

Nå er jeg temmelig lei... Dette er tiden man skal kose seg med den lille, men for meg har det vært 5 ukers ammehelvete. Først hadde jeg åpne sår i 3 uker, så hadde jeg gule stafylokokker og gikk på antibiotika i 10 dager. Nå er altså denne svære betente klumpen i brystet kommet. Hva blir det neste?....*sukk*

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huff, stakkars deg!!

Sender deg en trøsteklem og kjempe lykke til med oprasjonen!

Skrevet

Jeg vil sende deg en varm klem og ønske deg lykke til.Du skal se at nå blir alt mye bedre.Gled deg til det er over og du kan kose så mye du vil med den lille.Lykke til

Skrevet

Håper det er en abscess du har og ikke asbest:-)

Huff, høres ikke noe særlig ut. En venninne av meg hadde også gule stafylokokker i brystet og hun slet med det altså.

Håper de får bukt med abscessen. Kanskje du skal prøve flaske når du kommer ut av sykehuset så ikke hele nyfødtperiode-kosen forsvinner i ammefustrasjon!

Lykke til:-)

Skrevet

Føler virkelig med deg! Vi hadde ammehelvete her også. Tre brystbetennelser og utallige ant ganger med tette melkeganger. Jeg var sår i minst 8 uker og halve brystvorta ble spist opp..men tro det eller ei, ting gikk godt og jeg ble kvitt betennelsene og kunne amme uten problemer etter at jeg begynte med LECITIN!! Glimrende produkt som fås kjøpt på helsekost, 1200mg 3 ganger om dagen til ammingen går bra og så trapper man ned og etter 3mnd kunne jeg slutte med lecitin.

Lykke til med operasjonen og håper du har fått din dose trøbbel nå.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...