Anonym bruker Skrevet 1. august 2007 #1 Skrevet 1. august 2007 Jo de KAN være det.... Skikkelig slemme å.. motbydelige og til å spy av.. Er dere virkelig så dumme at dere mener at hvis en unge gjentatte ganger slår en annen unge og klorer og kaster tng etter h*n at det barnet egentlig vil er å få en kos??? Nei.. grundig kjeft og smikk på fingeren og i skammekroken...... Å storme bort til en unge som slår er som å hive tørt gress på bålet... Dumminger
Anonym bruker Skrevet 1. august 2007 #2 Skrevet 1. august 2007 Å kose slike unger rett etter en ugjerning blir som å si at HELT GREIT UNGEN MIN; SLÅ DU,,,, SÅ MYE SOM DU ORKER... MAMMA VIL KOMME OG KOSE DEG OM DU GJØR DET... ppppppppppøøøøøøøøøøø DUSTER HI
Anonym bruker Skrevet 1. august 2007 #3 Skrevet 1. august 2007 Høøøøøø... ungene mine får skikkelig ros og masse kos dersom de mobber og plager andre unger:-) Dette er etter min mening den sterkes rett til å underkue de sykelige og svake i samfunnet!! Synes slike overbeskyttende drittmødre som gir trøst til taperungene sine etter at de har fått pryl fra mine drittunger er tafatte og mangler total forståelse om meningen med livet:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå