Gjest Skrevet 1. august 2007 #1 Skrevet 1. august 2007 Postbanken kan brenne!!! Er SÅ lei! Nå skifter jeg bank, for &"#¤%! *grrr*
Ett_øyelokk.... Skrevet 1. august 2007 #2 Skrevet 1. august 2007 Ja, gjør det. Det skal vi også. Det er en drittbank..
Lilly 79 Skrevet 1. august 2007 #3 Skrevet 1. august 2007 Jeg må bare le... jeg har også denne banken, og er i gang med bytte nå. JA! Postbanken er en møkkabank. En dyr møkkabank!
Gjest Skrevet 1. august 2007 #4 Skrevet 1. august 2007 Og de pokkers bankkorta som ALDRI funker! Når dama på Rema ser jeg kommer med det kjipe postbankkortet mitt, finner hun fram teip med en gang! Hva slags lekebank ER det egentlig? Post og bank i ett meg opp i rompa!!
lol:-) Skrevet 1. august 2007 #5 Skrevet 1. august 2007 Jeg er kjempe fornøyd med postbanken jeg....har jeg gått glipp av noe?
Gjest Skrevet 1. august 2007 #6 Skrevet 1. august 2007 OI, er super fornøyd med postbanken jeg aldri vært noen problemer..
mammmamia ** Skrevet 1. august 2007 #7 Skrevet 1. august 2007 Haha, de kortene er helt TALENTløse!! Må ha en kvittering eller teip rundt hver pokkers gang.! ¤%"#/¤&%!"#¤
Gjest Skrevet 1. august 2007 #8 Skrevet 1. august 2007 Såpass ... jeg har postbanken & er STOR fornøyd med de. Aldri opplevd problemer o.l med de
Gjest Skrevet 1. august 2007 #9 Skrevet 1. august 2007 Er ganske fornøyd med postbanken jeg og. Aldri hatt noe problem med kortene deres. Innimellom er det kjip når det ikke går an å logge seg inn på nettbanken. Men ellers....?
Lilly 79 Skrevet 1. august 2007 #10 Skrevet 1. august 2007 Postbanken er for det første megadyre. Jeg fikk hverken boliglån eller kredittkort der, enda jeg tjener 400 000, og mannen ca 350 000. Ikke at det er mye, men det er da jammen meg nok. Fikk blankt avslag, og i Fokus fikk vi lånet på dagen. Der har vi aldri vært kunder tidligere, mens PB har vi hatt i 15 år!
Gjest Skrevet 1. august 2007 #11 Skrevet 1. august 2007 Og når jeg spør om noe som helst; nei, det kan vi ikke svare på, da må du ringe kundeserviice...tre kvarter i telefonkø for å få vite om regningene har gått gjennom?!
It's all about me Skrevet 1. august 2007 #12 Skrevet 1. august 2007 Dere som har kort som trenger tape eller kvitering for å bruke: De er feilprodusert og for tynne. Si at kortene deres ikke virker og få de til å bestille nye. De er det ikke noe problem med.
Gjest mamma'n til go'gutten Skrevet 1. august 2007 #14 Skrevet 1. august 2007 Den skriver jeg under på også!!! Fullt at gebyrer, og i tillegg fikk vi ikke lån til å bytte bolig som koster samme sum som den vi har nå (har lån i postbanken nå og tjener mer enn vi gjorde da vi tok lånet i tillegg til at vi alltid har betalt i tide! Er det mulig?? Får ikke flytte lånet over på ny bolig, selvom vi måtte betalt samme sum i mnd!) Vi flytter lånet vårt over i en annen bank nå bare ferien er over! Kontoene der bruker vi ikke, måtte bare ha for å få lånet der.. MØKKABANK!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå