Gå til innhold

ikke avføring på 5 dager.......

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min lille har ikke gjort ut seg på 5 dager. Tidligere har han gjort ut seg flere ganger om dag.. (får pupp)

Han fjerter veldig mye da, og i dag ilskriker han når han fjerter.. noe jeg kan gjøre så han bæsjer seg ut..?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

dytt

Skrevet

Om han kun får mm, er det helt greit å gå så lenge imellom... Lillesnupp her hadde avføring hver dag til hun var 2 1/2 mnd, etter det kunne det gå opptil 10 dager mellom bæsjebleiene... På slutten har hun masse luft og det ser ut som om hun ville ha ut noe, men det ser ikke ut som om hun har vondt.

Vi har forøvrig massert henne litt og "tatt tempen" på henne når det har gått så lang tid mellom...

Skrevet

takk for svar! :)

Skrevet

i begynnelsen hadde småtten avføring hver dag, nå har han hver 6-10 dag... så det er nok helt vanlig så lenge de får mm

Skrevet

En q-tips med olje på bruker å få litt fortgang i sakene..

Skrevet

Gjør som Andariel nevner her, en q-tips med olje! Her gikk det 5-6 dager uten avføring, og han virket misfornøyd når han skulle sove, slang seg fra side til side. Jeg prøvde dette, og det funket som bare det!!!! Virket som det satte i gang trykke-refleksen hans oxo, så han presset som bare det! Og skal si det var mye inni den lille magen, stakkar!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...