Travelmor Skrevet 1. august 2007 #1 Skrevet 1. august 2007 Trodde jeg var i forkant når det gjelder legoklosser, kinderegg ting (som forøvrig er gått rett i bosset) og annet småtteri som kan være farlige for Travelbabyen. Jeg har ryddet bort og kastet ganske mye. Men den gang ei. Den jenta finner stadig nye ting, som går rett i munnen. Nå har hun også oppdaget barnerommet, og krabber inn der og drar ut de nedeste skuffene med skatter (leker). Det som er interessant er kun de bittesmå lekene. Stadig bittesmå ting som har gått meg hus forbi, og som sorteres vekk via munnen til Travelbabyen. Hun blir selvsagt illsint når jeg tar ting fra henne. I dag har jeg latt henne beholde en liten plast pusekatt. Så lenge hun har smokken i munnen går det bra, og katten er med over alt til hun skal sove... da rydder jeg den bort. Lurer på om hun kommer til å savne den etter at hun har våknet fra hvilen sin. Men da finner hun sikkert noe annet som jeg har oversett:-)
Karomamma Skrevet 1. august 2007 #2 Skrevet 1. august 2007 He he, hun finner nok en ny plastdings selv om du har fjernet katten. Eller så tar hun en stein, en liten kongle eller en annen ting hun finner på sin vei Søte er de, da!!
Babyonboard ;-) Skrevet 1. august 2007 #3 Skrevet 1. august 2007 Jojo begynte ganske fort å strekke armen frem, riste på hodet og vise meg alt rart hun fant, så sånn sett er jeg heldig... Men ja en god del har nok vi også plukket ut av munnen på henne :-) Og det jeg ikke forstår er; Hvordan takler dere det dere som har litt større barn også??? Tror jeg hadde blitt sprø :-)))
Reveenka Skrevet 2. august 2007 #4 Skrevet 2. august 2007 Her i huset myldrer det med sånne småting - småjenter elsker småtterier - perler, miniminibratsgreier(settknappen mangler fremdeles etter at revungen helte et melkeglass ned i laptopen min...) og alt mulig annet i miniatyrstørrelser. Jo mindre, jo bedre.... Jeg har prøvd å lære de litt større ungene på fire, seks og syv å slå alarm eller ta fra revegullet småtteriene hvis de ser noe. De er veldig flinke, men vi har flere sånne shoking hasard(ingen settknapp...) episoder hver dag. Men gårdsplassen er full av grus, så det er nok å ta av her c",)
Gjest Skrevet 2. august 2007 #5 Skrevet 2. august 2007 Noen fordeler må jo vi med spisevanskebabyer ha.. *tørt* Har aldri hatt det problemet, lillegutt var spisenekter i den verste "smake på alt" perioden og rørte ikke så mye som et støvfnugg. Det gjorde ikke superdupergutten heller.. Så her flyter klinkekuler, legoklosser, plastdinger og dippedutter. Spiser helelr ikke sand eller andre ulumskheter ute..
Reveenka Skrevet 2. august 2007 #6 Skrevet 2. august 2007 Da jeg så overskriften, trodde jeg forresten det dreide seg om "ting" som babyene ser - men ingen andre... Har av og til opplevd med alle ungene da de var helt små(opp til to-tre måneder) at de av og til festet blikket på noe i rommet som ikke jeg kunne se (og jeg tror ikke på sånt, jeg altså - men det har vært litt rart hver gang det har skjedd...)... c",)
Attpåklatten :-)™ Skrevet 2. august 2007 #7 Skrevet 2. august 2007 De små og nyfødte kan se auraen til andre mennesker sies det Reveenka, så det er godt observert av deg :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå