Anonym bruker Skrevet 1. august 2007 #1 Skrevet 1. august 2007 Jeg har en liten tulle på 9,5 mnd. Mamma driver og kjøper kjoler til henne stadig vekk, jeg prøver å si at de blir ikke brukt, men hun fortsetter å kjøpe fordi at "jenter må jo gå i kjole!". Enig i at kjoler på småjenter er veldig søtt, men det er jo så upraktisk! Henger seg opp i knærne når hun skal krype bortover osv.... Da jeg gikk gravid og fikk vite at det var en liten jente inni der tenkte jeg også at åååhhh så gøy det blir med kjoler, men erfaringsmessig har det vist seg å være feil Hvordan er det med jentene deres, bruker de mye kjole?
Gjest Skrevet 1. august 2007 #2 Skrevet 1. august 2007 Jeg bruker litt kjoler ja. Men det er helst myke, korte forkle kjoler med body under.
Gjest Skrevet 1. august 2007 #3 Skrevet 1. august 2007 Her brukar vi kjole innimellom, men dei er korte (over knea) og chiquita er jo berre sju veker Upraktisk når ein skal bære mykje, for kjolen sklir berre opp, men ho er jo såå søt...
Gjest Skrevet 1. august 2007 #4 Skrevet 1. august 2007 Upraktisk med kjole når man driver og lærer seg å krabbe...hihi. Nei, ikke mye kjole her. Blir nok mer når hun blir eldre og vil bestemme litt selv. Bestemødre bruker å gjøre som de vil uansett, gi kjolene til Fretex om de ikke blir brukt.
JuleMette-OverBekkenEtterGrøt Skrevet 1. august 2007 #5 Skrevet 1. august 2007 Vesla bruker nesten alltid kjole hun:) Jeg elsker å dolle henne opp i søte små prinsesseklær. Hun er bare 2 og 1/2 mnd ennå da.
Honningmelon Skrevet 1. august 2007 #6 Skrevet 1. august 2007 Hun bruker en del kjoler av den typen man kan bruke til hverdags, men ikke så mye penkjoler. Hun åler seg bare, så problemet med at kjolen henger seg fast i knærne har vi ikke :-) Hun er 8,5 mnd.
Anonym bruker Skrevet 1. august 2007 #7 Skrevet 1. august 2007 Nei, jeg synes kjole er et unødvendig fjollete plagg i begynnelsen... Takler ikke små, overpynta dukker, babyklær skal være praktiske og behagelige, ikke bare klær som mamma synes er søtt..! *sukk* Har hatt et par bodyer med skjørt på, blir på en måte som kjole, men nå som hun har begynt å gå får hun bruke kjole når vi skal i selskap. Men til hverdags ser det bare teit ut..! :-)
Gjest Renate&Nydelige Christina Skrevet 1. august 2007 #8 Skrevet 1. august 2007 Bruker endel kjole jeg, mest fordi jeg har fått så mange!! Hun har allerde et eget klesstativ med kjoler jo! Pappaen var i USA før jul og kjøpte mange flotte kjoler...:-) Men synes de er upratiske hvis hun bare er inne å kryper på gulvet en dag, liker best å ha dem på når hun ska ut på noe :-)))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå