Anonym bruker Skrevet 1. august 2007 #1 Skrevet 1. august 2007 Sniker meg inn fra første trimester i håp om noen posetive ord. Er 9+2 i dag og så fryktelig kvelm, har vært det siden jeg var 5 uker på vei. Så mitt spørsmål til dere er da; når gikk deres kvalme over?
Serial mom Skrevet 1. august 2007 #2 Skrevet 1. august 2007 Jeg blir enda kvalm,og i morgen går jeg inn i min 25.uke...:-( Jeg har vært sykemeldt for ekstremkvalme hele tida,men det aller værste ga seg etter 14-15 uker. Nå er det "til å leve med",bare jeg tar det med ro litt og ikke gjør for mye iløpet av en dag. God bedring! (og husk at det går over for de aller fleste,så du ender sikkert ikke opp som meg,om det er en trøst!)
Tooblind Skrevet 1. august 2007 #3 Skrevet 1. august 2007 Jeg var veldig kvalm fra uke 5 ca og frem til uke 9/10. Så roet det seg ned, men merker den er på vei tilbake nå. Men nå er jeg faktisk bare kvalm om morgenen i motsetning til tidligere da jeg var så og si konstant kvalm og dårlig..
BEA-77 Skrevet 1. august 2007 #4 Skrevet 1. august 2007 Det verste gikk vel over sånn ved 12-13 uker for min del. Blir imidlertid fortsatt litt kvalm dersom jeg er sliten, trøtt, overanstrenger meg osv. (uke 22) Har ikke vært sånn veldig hardt rammet da...
Gjest Skrevet 1. august 2007 #6 Skrevet 1. august 2007 Hei! Jeg har et svangerskap som det står om i alle bøkene..nesten som å lese meg selv når jeg leser uke for uke osv...kvalmen min gikk over da jeg var i uke 12..og fikk tilbake energien igjen i uke 13. Nå kan jeg bli kvalm av og til spesielt hvis jeg har lagt meg på høyre side..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå