Gå til innhold

Endelig hjemmet ;))))

Snuppa_00:13 og Gutt_16:28

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er endelig hjemmet etter en månedes ferie. Det var deilig å ha ferie og 40 grader i en månede men borte bra hjemme best.

Mens jeg var på ferie tok jeg 4D UL på mandag (dagen før jeg skulle hjem) og der var det en frisk og stor unge. Jeg er 26 uker og ungen er 1071 gram med svart hår og min nese hehheheh og det blir en jente :)

Han som tok UL er proffessor i gynekologi og den mest kjente i landet, så han undersøkte alt og alt så bra ut.

Det eneste som bekymrer meg er min vekt som er 14 kg mer enn før graviditeten, men jeg får ikke lov å snakke om det foran mannen min. Han mener at det er urelevant bare ungen er frisk, og han har helt rett.

Har savnet BIM men nå er jeg tilbake for fult :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

så utrolig arti! Tenk å se nesefasongen, farge på hår og alt.. utrolig bra =) hadde vært så gøy å gjort noe sånnt selv, men bør vel vente til jeg har kommet litt lenger på vei (er bare 12+4 i dag).

Skrevet

Tror du må vente til du er 26 uker eller mer :) Jeg ville ventet enda lenger men måtte reise hjem.

Det mest artige var at det kostet meg 200 kr mot det som koster her 1500 kr :)

Og det var farge skjerm og man kunne se hvordan blodet kommer inn i hjertet og ut igjen i forskjellige farger :) Må innrømme at siste dagen var den mest spennende av hele ferien og mannen min var kjempe glad for å være med.

Nå er vi bare ikke enige om babyen har min eller hans nese heheheh

Skrevet

Hei hei..

Det hørtes utrolig spennende ut med 3d ul. hvor var det du fikk tatt det da, var utrolig billig.

Heldig du som har vært på ferie med god temperatur, vi har hatt regn, regn og litt mere regn i vår ferie.. He he. Men hatt det fint allikevell..

Skrevet

så koselig.hvor har du vært henne da siden du fikk ha det så godt og varmt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...