@--->---- Skrevet 1. august 2007 #1 Skrevet 1. august 2007 http://www.tarotnorge.no/index.jsp?ref=UtabData&showtab=true&showFirst=false&include=utab&type=1&getTab=12328 finner ikke ut hva det koster å bli spådd?? har alltid hatt lyst til å bli spådd. er dette en "seriøs" side?? )
@--->---- Skrevet 1. august 2007 Forfatter #4 Skrevet 1. august 2007 hehe, takk ) Gutten min kom hjem fra besøk hos kameraten sin. Kameraten hans har en eldre bror, som hadde vært med på leiken. jeg spurte om de hadde hatt det kjekt. og da svarer gutten min at det hadde de. for de hadde lekt "torpedoutleige".... tviler sterkt på at noen av guttene vet hva ordet betyr. men jeg måtte flire litt ;o))
Gjest Skrevet 1. august 2007 #5 Skrevet 1. august 2007 Nei så bra... Kan jeg ringe deg når folk nekter å betale? Knis
@--->---- Skrevet 1. august 2007 Forfatter #6 Skrevet 1. august 2007 Klart du kan )) hihi Jeg spurte hva det betydde. og da svarte gutten min at det var sånne som viste folk rundt om i jungelen. hehe ;o))
Gjest Skrevet 1. august 2007 #7 Skrevet 1. august 2007 Nydelige guttungen da! Sønnen min pekte på et sånt gangsti-skilt og sa: det betyr at vi må holde hendene, for her er det sykler... Og sønnen til ei venninne, høyt og tydelig midt inne på h&m: Jeg må ha en størrelse større, mamma, for jeg har så stor tiss! De kan få sagt det...hehe...
@--->---- Skrevet 1. august 2007 Forfatter #8 Skrevet 1. august 2007 hehe, de sier så mye søtt disse små gullungene ) må le for meg selv mange ganger. og så er de jo alltid så alvorlige når de forteller ting. så da blir de enda søtere. ;o))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå