Anonym bruker Skrevet 1. august 2007 #1 Skrevet 1. august 2007 Jeg har slitt med dette de siste ukene, er i uke 22 nå, og hvis jeg kjenner at jeg begynner å bli litt sulten så blir jeg skikkelig kvalm og brekker meg... Er dette normalt?
mizz25 Skrevet 1. august 2007 #2 Skrevet 1. august 2007 Huff... Ja,det e normalt... Hadde å det sist. Kanskje prøv å spis litt før du blir orntli sulten?
kokosyklus Skrevet 1. august 2007 #3 Skrevet 1. august 2007 Ja, har hørt mange som beskriver det. Jeg opplever det selv også. Må spise hver andre time, ellers brekker jeg meg over alt; lukter, ting jeg ser, tenker på etc. Må spise før jeg blir sulten. Blir ganske lei av å tenke på mat hel etiden:)
BEA-77 Skrevet 1. august 2007 #4 Skrevet 1. august 2007 Ja, samme her. Kan ikke gå mer enn 3 timer uten å putte noe i munnen, da brekker jeg meg... (også i uke 22)
lullen snart 4trollunger :) Skrevet 1. august 2007 #5 Skrevet 1. august 2007 sånn har jeg det hver morgen: jeg passer alltid på å ha god morgen yogurt liggende. det hjelper alltid meg. ikke alltid så lett å få i seg eller ha lyst på brød.
Suprise! Skrevet 1. august 2007 #6 Skrevet 1. august 2007 Vil da tro det er normalt ja. Jeg gjør det også i ikke gravid tilstand. Gjort det i noen år nå.
Gjest Skrevet 1. august 2007 #7 Skrevet 1. august 2007 Har opplevd dette 3-4 ganger selv så det er nok vanlig ja, er nå 20+4 og det er en stund siden sist.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå