Gjest Skrevet 1. august 2007 #1 Skrevet 1. august 2007 Lurer på hvordan det er med rushtrafikken fra den siden om morgenen og ettermiddagen? Vurderer å flytte den veien.
*Bluberrypai*og 3 prinsesser=) Skrevet 1. august 2007 #2 Skrevet 1. august 2007 Bodde på skedsmokorset tidligere. Det er den siden av oslo hvor det er minst trafikk. Tok aldri mer en 30min hjem for mannen min fra oslo. Sørum vet jeg ikke, men det er ikke så ille fra ullesaker heller(rundt kløfta) Det er jo litt lenger men tar ikke så mye lenger tid. Det pleier aldri å gå tregt etter skedsmokorset
Solskinnsbolla & solstrålene Skrevet 1. august 2007 #3 Skrevet 1. august 2007 Skedsmo her. Det vil si at du evt skal pendle fra Skedsmo eller Sørum og inn til byn?
Ulme Skrevet 1. august 2007 #4 Skrevet 1. august 2007 Skedsmokorset her :-) Det er den siden av byen med minst trafikk, men klart...kommer du utover E6 klokka 16 så står det litt kø fra Karihaugen ca.
Gjest Skrevet 1. august 2007 #5 Skrevet 1. august 2007 Ja, eller til Lysaker. Lurer på om det står mye stille inn til byen (si til oslo s cirka), vi vet det går greit fra byen og utover om morgenen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå