*Askepott og hjelperene * Skrevet 1. august 2007 #1 Skrevet 1. august 2007 Da jeg la meg i går var jeg sint å lei meg,krangla med mannen. Fikk ikke sove,lå bare å velta meg rundt i senga..så fikk jeg plutselig så vondt i høyre side av hele kroppen,verket veldig,så etterhvert stod jeg opp å tok en paracet å la meg igjen. Lå å tenkte på alt som hadde blitt sagt og gjordt,øynene var igjen. Plutselig så ser jeg meg selv ligge der i senga,ser også at noen legger hånda si på min skulder å klapper meg varsomt,liksom "dette går bra" Hånda "tilhørte" en gammel mann,var en koslig hånd med gullring på ene fingeren. Men hva kan dette være? noen som har opplevd noe slikt?
Gjest Skrevet 1. august 2007 #2 Skrevet 1. august 2007 Betyr bare at noen passer på deg og vil deg alt godt.
2 på jorden og 1 i himmelen Skrevet 1. august 2007 #3 Skrevet 1. august 2007 Det betyr nok at du har en god venn som passer godt på deg også når livet er litt tungt. Snill mann da. Men sikkert litt skummelt...
Butterfly_Flip Skrevet 1. august 2007 #5 Skrevet 1. august 2007 For en flott opplevelse da.. Dette skal du være glad for...
*Askepott og hjelperene * Skrevet 1. august 2007 Forfatter #6 Skrevet 1. august 2007 Nei,det var ingen drømm får jeg var våken,lå bare å slappet av å tenkte da jeg "så" det. Kan man finne ut av hvem man har som "hjelper"?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå