FrøkenSprøken Skrevet 1. august 2007 #1 Skrevet 1. august 2007 ...sjokoladekake, gele og potetgull til frokost! Har plagdes sånn med matlysten siden lillegutt ble født (16 mnd siden), og har nå fått beskjed fra legen om at jeg MÅ få i meg mat. Ikke så nøye hva det er, bare det er mat. Huff, dette kan umulig være sunt, men det er vel bedre enn ingen ting... Hva har dere spist til frokost?
Fraggelhysa! Skrevet 1. august 2007 #3 Skrevet 1. august 2007 Har ikke spist enda.. Men skal tyne i meg en kroppsbygger shake snart.500 kcal, hehe! Eier ikke matlyst om morgenen, vil spy hvis jeg spiser for tidlig..
7 oktober- ble mamma 6 okt=) Skrevet 1. august 2007 #4 Skrevet 1. august 2007 kl 0510.- herbalife shake 0930 -frokost blanding,havregryn og rosiner med melk.. og annanas. til dessert;=) og en kopp kaffe
LisseUmmaNuddeAtteJamPjøver Skrevet 1. august 2007 #5 Skrevet 1. august 2007 Mmmm...hørtes jo snadder ut den frokosten da. :-o Jeg skal lage meg eggesalat tror jeg. Eller nøttesalat (men den må stå litt). Hmm...ble sulten...ut på kjøkkenet!!!
Mild, Marcus & Mille Skrevet 1. august 2007 #7 Skrevet 1. august 2007 Prøvde å begynne på suppedietten i går, men suppa smakte så crap så da funka ikke det Men SKAL ned i vekt så nå går det i fitness frokostblanding! ikke så godt, men bedre enn den suppa ihvertfall!
Ulme Skrevet 1. august 2007 #8 Skrevet 1. august 2007 2 brødskiver med skinke og tomat, i bilen på vei til jobb!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå