Gå til innhold

Herreguuuud, da har jeg spist...


Anbefalte innlegg

Skrevet

 

...sjokoladekake, gele og potetgull til frokost!

 

Har plagdes sånn med matlysten siden lillegutt ble født (16 mnd siden), og har nå fått beskjed fra legen om at jeg MÅ få i meg mat. Ikke så nøye hva det er, bare det er mat.

 

Huff, dette kan umulig være sunt, men det er vel bedre enn ingen ting...

 

 

Hva har dere spist til frokost? :)

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er jo ikke mat, det er godis! :D

Skrevet

Har ikke spist enda.. Men skal tyne i meg en kroppsbygger shake snart.500 kcal, hehe! Eier ikke matlyst om morgenen, vil spy hvis jeg spiser for tidlig..

Skrevet

kl 0510.- herbalife shake

0930 -frokost blanding,havregryn og rosiner med melk.. og annanas. til dessert;=) og en kopp kaffe

 

 

Skrevet

Mmmm...hørtes jo snadder ut den frokosten da. :-o

 

Jeg skal lage meg eggesalat tror jeg. Eller nøttesalat (men den må stå litt). Hmm...ble sulten...ut på kjøkkenet!!!

Skrevet

En brødskive med hvitost, melk og te:-)

Skrevet

Prøvde å begynne på suppedietten i går, men suppa smakte så crap så da funka ikke det :P Men SKAL ned i vekt så nå går det i fitness frokostblanding!;) ikke så godt, men bedre enn den suppa ihvertfall!

Skrevet

2 brødskiver med skinke og tomat, i bilen på vei til jobb!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...