Yellowgoldfish Skrevet 1. august 2007 #1 Skrevet 1. august 2007 Akta Graco med base 0-13 - vurdere å kjøpe det - men lurer på hvor lenge hun kan bruke det. Hun er 60 cm og 4 måneder nå - blir det lite om 2-3 måneder? HVor klenge brukte du det?
Honningmelon Skrevet 1. august 2007 #2 Skrevet 1. august 2007 Veldig fornøyd med det setet. Setet er jo opptil 13 kg, så da kan du bruke det til da. Hvis hun ikke blir spesielt lang da, da må du jo også bytte. Jenta vår er 8,5 mnd, og kan fint bruke setet en stund til.
Gjest Skrevet 1. august 2007 #3 Skrevet 1. august 2007 Hva med det duologic-setet? Det er jo også akta sitt? Da har du det lengre og slipper å bytte sete om noen få måneder igjen...
Gjest Skrevet 1. august 2007 #4 Skrevet 1. august 2007 Forøvrig, noe damen sa til meg da jeg kjøpte det siste setet til knerten vår (det etter babysetet): HTS sine stoler er best testet ut etter norske forhold og kjørestil:) Bare en kommentar, altså
Fraggelhysa! Skrevet 1. august 2007 #5 Skrevet 1. august 2007 Jeg er helt enig med goodzilla. Duologic setet er genialt! Jeg ville ikke satset på et 0-13 sete når hun er så gammel. Om ikke mange månedene kan det hende at hun har vokst ut av det og da må dere ha enda et nytt sete... Duologic setet kan hun ha til hun er 4 år ca.
Mrs. Bouquet Skrevet 1. august 2007 #6 Skrevet 1. august 2007 Vi har akkurat byttet ut setet i den ene bilen foreløpig, bruker fortsatt babysetet i den andre bilen, men det begynner å bli vanskelig å få selene over skuldrene til å ligge skikkelig. Hun er 6 mnd og 70 cm. Føler like godt vi kan kjøpe nytt når hun begynner å bli for tung til å bære i setet.
Nusseline♀♀♂ Skrevet 1. august 2007 #7 Skrevet 1. august 2007 Veldig fornøyd med setet, men gutten min byttet det ut når han var 6-7 mnd for da fikk han ikke plass oppi der med tykk dress på. Og han var bare 2700g da han ble født så han var ikke stor for alderen heller.
Yellowgoldfish Skrevet 1. august 2007 Forfatter #8 Skrevet 1. august 2007 Jeg har en gutt som snart vokser ut av sitt dou sete, dette er til i mellomtiden. Men hører ut som det er litt for lite om 3-4 måneder..?
BlueDome Skrevet 1. august 2007 #9 Skrevet 1. august 2007 gutten vår har hatt det setet fram til for 3 uker siden. Han er 12 ,5 mnd - 8 kg og 75 cm lang !!
frøken blå Skrevet 1. august 2007 #10 Skrevet 1. august 2007 Vi solgte setet når hun var 8-9 mnd. VELDIG fornøyd med det!! Supert sete, men er redd det vil være litt knapt for henne om 3 mnd som du sier....
GuriMalla - ♀♂♂ Skrevet 1. august 2007 #11 Skrevet 1. august 2007 Var veldig fornøyd med det setet vi. Vi byttet da jenta vår var 8 mnd. Hun er ganske stor så da ble det for smalt over ryggen til henne. VI bor på landet og kjører mye bil så vi fant ut at vi likegodt kunne kjøpe nytt til henne. Men det holder jo til 13 kg så jeg vet det er mange som bruker setet til de er rundt året. Det er jo veldig praktisk det setet!
-Hengebuksvinet- Skrevet 1. august 2007 #12 Skrevet 1. august 2007 men syntes den var veldig ustødig i forhold til andre seter vi har hatt. Brukte mye tid på å få basen festet riktig, men syntes likevel den var litt mer vaglete enn vi likte. Den stod riktignok litt mer støtt når vi ikke brukte basen, men da er jo litt av vitsen borte. Derfor byttet vi den ut da jenta var 6-7 måneder. Har nå en HTS besafe izi kid, og den står som spikret. Beste setet vi har hatt, men litt vel bratt til nyfødt.
-Hengebuksvinet- Skrevet 1. august 2007 #13 Skrevet 1. august 2007 PS Da var også hun blitt litt vel lang. Selene gikk nedover på baksiden av skuldrene, noe som visstnok skulle være ok i følge forhandler, men vi syntes det ble i minste laget.
Gjest Skrevet 1. august 2007 #14 Skrevet 1. august 2007 i har været superfornøyed!!! Lillegutt sat virkelig godt i den og pga. basen kom han høyt opp og kunne se ut av vinduet :-) Vi byttede i helgen :-) Han er nu 1 år, 78 cm og 12 kg!!!
Kamomille Skrevet 1. august 2007 #15 Skrevet 1. august 2007 Vi er veldig frnøyd med setet - har brukt det til 2 barn nå. Når basen er festet, så står setet super-stødig. Veldig godt å slippe å feste selene hver gang setet blir tatt inn og ut av bilen:) Vi har brukt setet til barna var rundt 8 mnd. Setet går opp til 13 kg, men da de var 8-9 mnd var barna blitt for lange. Ikke for lange for selve setet, men ofr lange i forhold til selene. De kom da nedenfor skuldrene, og det er jo ikke bra med tanke på en evt kollisjon!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå