Prinsemammaen Skrevet 1. august 2007 #1 Skrevet 1. august 2007 Hun kom nettopp inn til meg med en kaffe latte. Pleier å gjøre det innimellom.Etter hektiske perioder kan hun finne på å gi meg en champagne som takk for all hjelp. Hun virkelig å sette pris på meg!!! :-) Tror ikke jeg kunne hatt en bedre sjef....
*Bluberrypai*og 3 prinsesser=) Skrevet 1. august 2007 #3 Skrevet 1. august 2007 Du er jammen heldig=) Det er mange som ikke har greie sjefer=( Selv har jeg ingen sjef å forholde meg til=) Er hjemme med barna jeg. Hva har du for jobb om jeg får spørre???
Ulme Skrevet 1. august 2007 #4 Skrevet 1. august 2007 Sukk, kan vi bytte? Jeg får frysninger min, både utseende og væremåte....er seriøst nødt til å finne en annen jobb snart ..
Prinsemammaen Skrevet 1. august 2007 Forfatter #5 Skrevet 1. august 2007 Jobber som sekretær i et privat firma. Det er i overkant av 100 ansatte her. Og rundt 10-15 sekretærer som har sine egne de jobber for. Kan dessverre ikke si hvor... :-) Hadde ikke orket å bli lenge på et sted hvor man ikke blir satt pris på, siden jeg er veldig opptatt av å være pliktoppfyllende og gjøre en god jobb. Men er ganske smart av sjefen min å være så snill også. For det gjør jo til at jeg automatisk yter litt ekstra... ;-)
Prinsemammaen Skrevet 1. august 2007 Forfatter #6 Skrevet 1. august 2007 Huff da.... Ganske viktig og trives på jobb siden det er stedet man kanskje tilbringer mesteparten av tiden... Håper det bedrer seg for deg! :-)
2 på jorden og 1 i himmelen Skrevet 1. august 2007 #7 Skrevet 1. august 2007 Du er heldig :-) Men jeg har også en veldig snill og omtenksom sjef. Hu har alltid forståelse for når barna er syke. Eller vist jeg er plutselig litt lei meg for engelen vår. Nå før sommerferien kjøpte hu en liten sommergave til barna mine fordi jeg hadde vært så mye på jobb. Og vi kan snakke med hverandre om alt, vi blir som venner. Er helt supert :-)
Prinsemammaen Skrevet 1. august 2007 Forfatter #8 Skrevet 1. august 2007 Ja, ikke sant det er supert??? Er som venninner vi også. Snakker om alt og har det alltid supergøy når vi fester sammen. :-)
*Bluberrypai*og 3 prinsesser=) Skrevet 1. august 2007 #9 Skrevet 1. august 2007 Ikke sant....det er mange sjefer som ikke vet ditt beste. Om man føler seg verdesatt så gjør man det lille ekstra ellers då gidder man ikke gjøre mer enn høyst nødvendig. Har vært borti begge deler..... hatt tre jobber jeg har sluttet i pga sjefen og så har jeg hatt et par hvor jeg har jobbet nesten døgnet runt=) Fordi det var så gøy og jeg følte meg veldig verdesatt av koslige sjefer
2 på jorden og 1 i himmelen Skrevet 1. august 2007 #10 Skrevet 1. august 2007 Helt topp!!! Trives jo så mye bedre på jobb når det er sånn. :-) Jobben jeg hadde før denne ble jeg skjelt ut, truet og hylt til av sjefen.... ikke spesielt hyggelig... men nå er jo heldigvis det slutt! :-)
Gjest Skrevet 1. august 2007 #11 Skrevet 1. august 2007 Det høres ut som en smart og flink sjef. Det er utrolig viktig å vise at medarbeiderne verdsettes og gjør en god jobb. Så fint at du trives så bra, da gjør du sikkert en super jobb også. Nå ble jeg inspirert til å finne meg ny jobb :-)
Torpekjærringa Skrevet 1. august 2007 #12 Skrevet 1. august 2007 NEEEEEI!!! der har du ikke - for det har jeg !! setter utrolig pris på oss medarbeiderne & lar oss videreutvikle oss . Aldri nei i hennes munn hvis vi vil dra på kurs, i år har jeg vært 1 g i Bodø. og 2 g på vestlandet ) + flere kurs her hjemme. er så glad i den dama assa ) stortrives på jobb !
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå