MammaMia:-) Skrevet 1. august 2007 #1 Skrevet 1. august 2007 Er det noen som har tips til hvor jeg kan ta privat ultralyd i nærmeste fremtid i Stavanger? Snakket med Hinnaklinikken nå og ifølge dem var de de eneste som hadde ultralyd i Stavanger utenom sykehuset?? Og der kunne jeg ikke få time før i september.
Anonym bruker Skrevet 1. august 2007 #2 Skrevet 1. august 2007 Jeg skal på Hinna nå snart, fikk heldigvis time ganske fort. Men de ringte meg opp igjen dagen etter el, hadde ikke time først. Har vært der før og hun er flink. Har mistet 3 ganger og burde fått bedre oppfølging uten å måtte betale selv, men når jeg ikke får det, betaler jeg... Mamastork har ul, men kun visse dager - ettermiddager tror jeg. Det virker også bra, men jeg har ikke vært der. Skulle, men måtte avbstille pga. spontanabort. Der koster det mindre enn på Hinnaklinikken mener jeg. Det er en kvinnelig gynekolog som utfører ul, husker ikke navnet. Håper du får tid et av stedene, spesielt hvis du har blødninger og smerter eller du har mistet før - og derfor bekymrer deg. Har hørt at det er en jordmor på Bryne som også tilbyr private ul, men husker dessverre ikke navnet hennes heller.
Anonym bruker Skrevet 1. august 2007 #3 Skrevet 1. august 2007 på mammastorken bør du gå før uke 13 for etter så ser hun nesten ingenting....flere som har vært der inne i uke 16 å di har ikke sett noe utenom skygger nesten å di slapp å betale for at di ikke hadde blitt informert om dette på forhånd...dr.gjessing har ul på delta klinikken i tananger men,han er ikke tilbake før 15 august....
Iltaet venter tvillinger Skrevet 1. august 2007 #4 Skrevet 1. august 2007 Jeg går til Eli Smevig som holder til i Hillevåg. Der fikk jeg time raskt første gang:-) Hun har ferie til 6 August, men verdt å prøve da..... Lykke til!
lisa:-) Skrevet 1. august 2007 #5 Skrevet 1. august 2007 Jeg kan anbefale gynekolog og fødselsspesialist Johan Berg. Han har ultralydapparat og er utrolig flink. Han holder til på Madla. Jeg vet ikke hvor lang ventetid han har, men venninnen min fikk komme på dagen uten henvisning pgr av blødninger. mvh
MammaMia:-) Skrevet 1. august 2007 Forfatter #6 Skrevet 1. august 2007 Takk for mange gode tips! Nå har jeg forsøkt Mama Stork, Kari Utne på Bryne og Johan Berg, men alle har ferie. Får forsøke Johan Berg og Eli Smedvig neste uke, da skulle de være tilbake. Jeg har ikke hatt smerter eller blødninger, men har fått ultralydtime på sykehuset i uke 21. Det synes jeg er litt sent da ultralyd vel helst skal utføres i uke 17-19. Får håpe jeg har bedre hell neste uke:-)
Anonym bruker Skrevet 1. august 2007 #7 Skrevet 1. august 2007 jeg var nettopp hos oddvar Lilleide på Hinna til ultralyd, ring og hør der. jeg trengte ikke betale noen ting for dette, enda det ikke er min lege el noen ting, og han brukte god tid på meg, skulle ha med urinprøve og greier. veldig koselig kar, eldre mann med langt hår i hestehale, hehe. så forsøk der, de ligger bak prix bygget på hinna.
Anonym bruker Skrevet 1. august 2007 #8 Skrevet 1. august 2007 Fra meg anonym over igjen. Jeg tror du må ha henvisning til Bergh og Smevik. Jeg fikk iallefall IKKE komme til Bergh da jeg mistet sist gang, selv om jeg hadde både smerter og blødninger og hadde vært der i mitt forrige svangerskap. Sjekk med Hinna-klinikken om de kan ringe deg opp med evt. avbestilling. Men det kan være at de prioriterer de med konplikasjoner først.
MammaMia:-) Skrevet 1. august 2007 Forfatter #9 Skrevet 1. august 2007 Jeg forsøkte å ringe Lilleide nå, men kontoret hadde stengt i dag. Så da prøver jeg i morgen:-) Er det noen som vet om det er mulig å be om at sykehuset ringer dersom det blir en time ledig der? Eller må jeg bare ringe med jevne mellomrom for å høre?
teoline Skrevet 5. august 2007 #11 Skrevet 5. august 2007 Hei Jeg fikk også ul på sykehuset i uke 19. syns det var lenge å vente så jeg ringte og fikk ny tid.. men det var i uke 18, så det var ikke mange dagene i forskjell.. Dama på tlf ville tydeligvis ikke gi meg ul i uke 17.. det var vistnok litt tidlig?? Men ellers kan jeg anbefale Dr. Ørn og har også hørt at Rune Mork Braut 51 66 60 50 har det beste av utstyr. men fikk ikke inntykk av at det var lang vente tid i stavanger, så ta en tlf.. så får du nok ny tid.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå