sikat Skrevet 1. august 2007 #1 Skrevet 1. august 2007 Hvor kan jeg få kjøpt en rimelig vugge? Skal ha den inne i stua, så d må være en som står på gulvet, ikke som henger i taket.
linda87<3 Nathalie 5/9<3 Skrevet 1. august 2007 #2 Skrevet 1. august 2007 på finn.no har de i alle prisklasser
SallyAnn Skrevet 1. august 2007 #3 Skrevet 1. august 2007 Her i Bodø har de snekkerverksted i fengselet. De lager og selger flotte og rimelige vugger - faktisk.
sikat Skrevet 1. august 2007 Forfatter #4 Skrevet 1. august 2007 Det var ikke så dumt, bodø blir ikke SÅ langt unna heller så sikkert mulig å få no kjentfolk til å hente for oss. Har de en nettside hvor produktene vises?
SallyAnn Skrevet 1. august 2007 #5 Skrevet 1. august 2007 Tror ikke det, men jeg så de hadde en brosjyre med bilder av sakene på boligmessa, kanskje de sender en hvis du ringer? Tlf. 75 55 94 24 Ei jeg kjenner hadde kjøpt ei vogge derifra og hun var ihverfall veldig fornøyd med den.
sikat Skrevet 1. august 2007 Forfatter #6 Skrevet 1. august 2007 Fant ikke noen bilder, men fant prisliste inne på kriminalomsorgen.no En tusenlapp koster vugga og det er jo ikke så ille
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå