♥Hilde & Emilie♥ Skrevet 1. august 2007 #1 Skrevet 1. august 2007 Nå er jeg 4 dager på overtid og formen er ikke på topp akkurat! Våknet tusen ganger i natt av at jeg har smerter øverst i magen.....de kommer så fort jeg bruker magemusklene,og snur meg fra side til side. Er i tillegg kvalm og "ekkel",og har en del menssmerter og murringer, noe jeg har hatt mye av de siste dagene. Tror dere det er noe på tur snart? Er det flere som har slike magesmerter?
Aquarius*Løve & Lille Tvilling Skrevet 1. august 2007 #2 Skrevet 1. august 2007 Jeg er 6 dager over termin, men har ikke opplevd store forskjellen enda, litt mensmurringer av og til, ikke mye. Var til kontroll i går, men var ikke moden.
♥Hilde & Emilie♥ Skrevet 1. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 1. august 2007 Hadde bare formen vært god så hadde det ikke blitt så tungt å gå på overtid.............huff jeg er så lei!!!!!!!!!!!
liten spire i magen Skrevet 1. august 2007 #4 Skrevet 1. august 2007 Samme her! er 3 dager på overtid, og kjempe kvalm... jeg har i tillegg en tarmsykdom da, så det kan ha noe med den å gjøre. er skikkelig skikkelig lei nå!!! men får komme 1 uke tidligere på overtidskontroll pga sykdommen, så håper jeg er moden da så de kan sette i gang!
...Misa Skrevet 1. august 2007 #5 Skrevet 1. august 2007 Jeg er 9 dager over i dag, og har hatt litt småmurringer de siste par ukene - uten at det har blitt noe mer ut av det.. var ikke på langt nær moden i går, men kommer nå akkurat fra sykehuset hvor de har tatt UL og CTG; alt ser heldigvis veldig fint ut i tillegg til at CTG-en viste noen rytmiske sammentrekninger... så kanskje det en sped start:) Ellers så har jeg det som deg; våkner mange ganger i løpet av natten - både for å snu meg og for å gå på do.. blir litt lei av det i lengden, ja! Fikk forøvrig beskjed om å komme meg ut på tur, så det er vel planen min for de nærmeste dagene Lykke til videre - håper alt av murringer og ymse vondter er med på å hjelpe oss!!
♥Hilde & Emilie♥ Skrevet 1. august 2007 Forfatter #6 Skrevet 1. august 2007 tror jeg prøve å trosse meg ut på en liten gå-tur i dag jeg også......nå vil jeg ha hu ut!!!!!!!!!!! Samboeren min er 30 år i dag å så hadde vært morro om noe skjedde i dag=)
...Misa Skrevet 1. august 2007 #7 Skrevet 1. august 2007 Ja det hadde jo vært verdens beste bursdagsgave, da! Kos deg på gåturen, tvi tvi tvi for at det setter igang noe ordentlig!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå