*Zena* Skrevet 1. august 2007 #1 Skrevet 1. august 2007 Dere som har eldre barn eller er mor til flere...når kommer som regel separasjonsangsten? Og hvordan bør man egentlig forholde seg til den...? La barnet skrike litt eller "gi" etter med en gang? Lillejenta på 6 mnd har begynt å våkne om nettene og det er ikke for pupp...hun roer seg med en gang hun får ligge ved siden av meg. Å gi smokken og holde i hånda når hun ligger i egen seng fungerer ikke. Hun er også blitt mindre tålmodig når hun ligger alene i lekegrind/vippestol. Kan ikke ligge mange minuttene før hun klager og vil ha min oppmerksomhet. Kan det være separasjonsangsten som har slått inn, at hun hele tiden vil være nær meg?
AneB Skrevet 1. august 2007 #2 Skrevet 1. august 2007 Det kan det vel være, men her har den i alle fall ikke vært SÅ sterk som det du beskriver. Min er 10 mnd. Reint generelt må jeg si at de er ikke veldig gamle før de greier å styre oss, og vet hva som gjelder for å få det som de vil, og tror du skal slutte å ta henne i din seng om du ikke ønsker å holde på med det leeeeenge.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå