frøken~synge~vil Skrevet 1. august 2007 #1 Skrevet 1. august 2007 Hva skal jeg velge? Velsa er ett år gammel, og vi vil ha en ny vogn fordi den vi har er TUNG å trille. Det er en teutonia Y2K eller noe i den duren, som vi kjøpte brukt. Har egentlig ikke vært så fornøyd med den. Nå vil jeg ha en vogn som er lett å trille, med store hjul, for det blir mye å gå til og fra barnehagen hver dag med den vi har. Den behøver ikke å kunne snu kjøreretning, trenger ikke å kunne legges heeelt ned, men litt lagringsplass hadde vært fint da;) Er det noen som kan hjelpe meg? Da blir jeg glad;)
Gjest Skrevet 1. august 2007 #2 Skrevet 1. august 2007 Er på leting selv ,jeg...solgte min pga at jeg vil ha med svingbart forhjul,så nå står jeg uten vogn ;-) Jeg har tittet litt på One Tree Hill,Easywalker sky og Phil & Teds.... Herqules Raptor 3 er også veldig stilig,og Quinny Speedy virker lett og er forholdsvis billig. Tfk joggster twist er ønsket,men syns den er veldig dyr.
Gjest Skrevet 1. august 2007 #4 Skrevet 1. august 2007 Vi har nylig kjøpt emmaljnga cangaroo. Den er vist ny, kom i januar. Den koster også litt, men ikke like mye som tfk sin. 5000 kr. Det er en 3 hjuling, kan ikke legge ned ryggen helt, men knerten vår sover bedre i denne vogna enn i duovogna (simo). Den er lunere enn tfk (synes jeg). Den er lett å slå sammen, den er lett og god å trille. Superfornøyd med vogna, både vi og lillegutt:)
LegallyBlond Skrevet 1. august 2007 #5 Skrevet 1. august 2007 Vil anbefale OTH urban jungle. Har hatt en hel del vogner siden eldste ble født, både med 3 og 4 hjul og OTH er den vogna jeg har vært desidert mest fornøyd med. En drøm å sitte i, sove i og trille. Og så er den veldig enkel å håndtere + at den triller veldig godt på alt underlag. Lett er den også. Synes det var plass til masse i kurven under, og den er av tøy så den kan presses litt ut om det er behov. Kjøper du brukt så ville jeg kjøpt en 2006 eller 2007 modell, for støtdempingen er blitt en hel del bedre på de nye modellene. Jeg hadde 2005 modellen, og der var ikke støtdempingen så mye å skryte av. VAr også feil med håndtaket på mange av vognene, og ikke alle har utbedret den feilen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå