Agne Skrevet 1. august 2007 #1 Skrevet 1. august 2007 I dag kom tante gitt, på dag 24. Jeg blir så takknemlig når hun dukker opp før tiden, ja, altså, når jeg alikevel vet at jeg ikke er gravid da. Tenk, nå raser jeg inn i den 27. pp. Huff og huff så tiden flyr. Det er nå to år siden jeg sist var gravid, åh... for en lykke det var, tenk, jeg har ikke hatt antydning til en graviditet siden. Ikke det at jeg unner noen å miste slik som jeg gjorde sommeren 05. Det er så utrolig deilig å gå gravid, det er for meg den optimale lykke, tror jeg, også få en liten baby som jeg kan elske over alt. Nei, nå drømmer jeg meg litt bort her. Det er nå fem år siden jeg fikk minstegutt, tenk han blir fem på fredag og er plutselig blitt så stor. Men.... jeg må jo klare å få den fjerde i løpet av 2008., aller helst i mai.
♥ gammel (p)røver ♥ - nå røver Skrevet 2. august 2007 #2 Skrevet 2. august 2007 Ja, tiden flyr! Hvordan klarer du å holde motet oppe? Jeg er i min 15. pp, og har vel mer eller midre mistet motet for lenge siden... Mine to solstråler satt jo på null komma niks før jeg ble helt uplanlagt og "uheldig" gravid, men mistet i uke 9 i begynnelsen av 2006. Da vi ble enige om å sette ig ang med en "planlagt nr. 3 på vårparten 2006 trodde jeg h*n skulle sitte like fort... Jeg har prøvd alle kjerringråd og alternativ behandling som akupunktur, men så langt til ingen nytte. For 2 pp siden fikk jeg svake positive graviditetstester, men mensen kom allikevel. Nå håper jeg du kan gi meg oppskriften på litt mer optimisme :-)! Lykke til, Agne, jeg håper vi begge kan bli mamma igjen i mai 2008! Klem fra
Agne Skrevet 2. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 2. august 2007 Jeg holder motet oppe av gammel vane, gammel(p)røver. Vet ikke om jeg er klar for den store sorgprosessen det vil være å ikke lenger tro og håpe på å bli gravid igjen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå