Solstrålen80 *gutt og jente* Skrevet 1. august 2007 #1 Skrevet 1. august 2007 i 7.uke å det har gått bra med?? jeg blør,var på UL,der va fostersekken så liten som att jeg var enten tidlig i sv.skapet eller att utviklingen hadde stoppet i uke 3 eller no. blir fulgt opp med hcg prøver og en ny UL om ei uke.
litakine og Theodor Skrevet 1. august 2007 #2 Skrevet 1. august 2007 jeg ble satt tilbake 3 uker, men det var på rutineultralyden da. Får håpe alt er bra med den lille
Solstrålen80 *gutt og jente* Skrevet 1. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 1. august 2007 spiller sikkert ingen rolle når man blir satt tilbake.men synes det var mye. håpr alt går bra ja at jeg slutter å blø å att fosteret vokser
KS 15.08.07 Skrevet 1. august 2007 #4 Skrevet 1. august 2007 Hei! Jeg fikk en liten blødning i uke 8. Ble satt tilbake en uke den gangen. Er gravid i uke 35 nå..Blør du mye ? Lykke til !
Solstrålen80 *gutt og jente* Skrevet 1. august 2007 Forfatter #5 Skrevet 1. august 2007 omtrent bare når jeg er på do å tørker meg. ikke noe særlig i bindet,men dekker tørket ja:(
Solstrålen80 *gutt og jente* Skrevet 1. august 2007 Forfatter #6 Skrevet 1. august 2007 blør mere nå å har skikkelig mensenvondt\murringer:(
KS 15.08.07 Skrevet 2. august 2007 #7 Skrevet 2. august 2007 Hei igjen! Hvordan går det med deg nå ? Har du ringt gynekologisk avdeling v sykehuset der du bor? De vil ta deg inn på ny UL hvis du blør endel og har vondt. Uff.. føler med deg. Jeg var helt overbevist om at jeg kom til å miste i uke 8, men som sagt; det har gått bra - så langt
Solstrålen80 *gutt og jente* Skrevet 2. august 2007 Forfatter #8 Skrevet 2. august 2007 jeg tok UL tirsdagen. + hcg test skal ta ny hcg test imorgen og en på mandagen. ny UL på onsdagen. blør fortsatt ja:( håper håper håper
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå