Gå til innhold

Matlyst.


nybebis

Anbefalte innlegg

Noen fler som har mistet matlysten litt? Har vært hos legen, babien vokser og alt er bra.Men jeg har faktisk gått ned en kilo og har ikke lyst på mat, ikke sjokolade engang... Merkelig. Var ikke slik sist :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har det akkurat slik jeg også. Hadde gått opp 13 kg, men har nå gått ned igjen 2 kg. Føles så fort mett, og har egentlig mest lyst på kaldt vann og nektarin... Jeg var heller ikke slik i forrige svangerskap, da la jeg på meg 20 kg, men har jo også hørt at det er vanlig å legge på seg mindre når man går gravid om sommeren (datteren min ble født i desember). Jeg er normalt en skikkelig "sjokoman", men har så og si ikke spist noen sjokolade i dette svangerskapet; lysten har liksom bare "forsvunnet":o) Menmen; vet av erfaring at når lilleprinsen er ute så er nok lysten på sjokolade der igjen også - ammeperioden gjorde også sitt til økt matlyst hos meg sist, likevel raste kiloene av igjen:o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke lyst på no særlig annet enn nektariner for tiden (de er veldig gode da!!)...dessuten blir jo magen så full når jeg spiser at det er ubehagelig...

Vet ikke hvordan det går med vekta, veier meg bare på kontroll og skal til jordmor imorgen. Hadde lagt på meg 11 kg totalt for en uke siden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...