Anonym bruker Skrevet 1. august 2007 #1 Skrevet 1. august 2007 ...at en person her inne klarer å psyke ut såpass mange oppegående mennesker med èn teori fra èn forsker! Det er selvfølgelig dumt at folk lar seg psyke ut(av en som har dr.Phil som sin store helt..), men jeg synes det værste er at hun ikke snart ser at hun må slutte å prakke denne teorien på folk, og ikke forstår at det utvilsom finnes andre "absolutte sannheter" der ute også og at folk faktisk kan lese og vurdere selv. Hvorfor skal vi presenteres for denne teorien i annethvert innlegg??
Gjest Skrevet 1. august 2007 #2 Skrevet 1. august 2007 Er d noe jeg blåser i så er d hvertfall alle disse (ville) teoriene endel teoretikere/forskere har, så d nytter ikke å gjøre meg til slave av disse hvertfall. Akkurat som om barnet mitt skulle få traumer av å overnatte hos mormor i ny og ne, jeg må le:D Nei, var d noe vi lærte om på førskolestudiene så var d MASSE teorier om alt mulig(mange motstridende), men vi skulle være kritiske til dem og tenke selv og bruke sunn fornuft!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå