kokosyklus Skrevet 1. august 2007 #1 Skrevet 1. august 2007 Nå har jeg spydd for andre gang siden jeg sto opp... Jeg skal på jobb halv ett! hva skal jeg gjøre? Kan bare ikke ringe inn syk nå, det er første dagen jeg skal jobbe på noen uker. Har vært så lenge sykemeldt. POKKER POKKER POKKER! Er så lei av å ringe legen min, er så lei av å levere sykemeldinger til jobben. Det var min lille morgentale! Ha en fin dag alle sammen:)
Kossi Skrevet 1. august 2007 #2 Skrevet 1. august 2007 Kjære deg! Du har min største og dypeste medfølelse! Selv var jeg grønn i fjeset døgnet rundt i nesten tre måneder, og jeg holdt på å bli spik, spenna gæren. Det var rett før jeg kjørte forholdet til mannen min i grøfta - var helt desperat av den kvalmen og syntes det var en grusomt dårlig idé å bli gravid. Drakk liter på liter med syrlig, kald eplejuice og spise svart rundt meg. Men halv sykemelding og nok søvn var det som hjalp mest. Skjønner at du blir lei av å levere sykemelding, men dersom det er det som hjelper så er det vel verdt det? Fortsett å ta godt vare på deg selv! Jeg sender alle gode tanker over til deg!
kokosyklus Skrevet 1. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 1. august 2007 Takk for gode tanker:) Dette går jo sikkert over, men det hjelper ikke meg NÅ jeg vil ikke være kvalm i dag!! Skal kjøpe inn eplejuice etterpå he he! Tror halv sykemelding og masse hvile er det som skal til. Opplever ofte å være værre hjemme enn hvis jeg stikker ut en tur. Sikkert ikke dumt. Skal be om ny sykemelding i dag, så kan jeg jobbe halve dager. Håper det funker:) Selv har jeg også angret graviditeten hundre ganger. Frister ikke til gjentakelse. Det har sikkert alle før meg sagt! Nå skla jeg hente sykemeldingen for denne uka, så stikker jeg på jobb. Friskt mot, litt kvalm og forhåpentligvis med mat i magen:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå