Tussa og Sofie Skrevet 1. august 2007 #2 Skrevet 1. august 2007 Håper det, jeg skal i Uke 30 ) Tenker du på at det er for trangt osv? Det står anbefaling på hjemmesiden til Majorstuaklinikken at den beste tiden er mellom uke 24 og 34, så det skulle vel gå bra )
ღ 1 rosa -07 og 1 blå -09 ღ Skrevet 1. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 1. august 2007 ååå?? da j ringte for å bestille time, sa de at beste tiden var fra uke 12 til uke 20! litt forskjell der ja...
prøvekluten+3små Skrevet 1. august 2007 #4 Skrevet 1. august 2007 ..og til meg her i trondheim fikk jeg høre at det optimale var mellom uke 25-30 kan jo være det kommer an på utstyret deres?
ღ 1 rosa -07 og 1 blå -09 ღ Skrevet 1. august 2007 Forfatter #5 Skrevet 1. august 2007 hmm lusent utstyr dem opererer med her da i så fall....f... da!! har hatt lyst hele tida men legen minå andre har sagt at her i byen finnes d ikke noe sånt tilbud!!! ( håper j får se litt da...bestilte time neste uke:o)
prøvekluten+3små Skrevet 1. august 2007 #6 Skrevet 1. august 2007 i brevet jeg ifkk fra klinikken før jeg skulle,så sto det at den optimaletiden som sagt var mellom uke 25-30,men at man selvfølgelig var velkommen både før og etter den tid..så du får jo sikkert time,bare kanskje ikke sikkert du ser så godt som du ville gjort for ei stund siden:o) er jo uansett ikke lenge igjen til du får se den in real life helt gratis da:o)
ღ 1 rosa -07 og 1 blå -09 ღ Skrevet 1. august 2007 Forfatter #7 Skrevet 1. august 2007 ja sant nok...men har så innmari lyst nåååå) håper på å få sett kjønnet skikkelig ) tror d er jente da, men greitt å veite d helt sikkert når jeg først s¨kal vite noe ;o)
prøvekluten+3små Skrevet 1. august 2007 #8 Skrevet 1. august 2007 hihi,da hadde jeg gått for det jeg;o) kjenner til den der nyskjerrigheta ja;o)
Mild, Marcus & Mille Skrevet 1. august 2007 #9 Skrevet 1. august 2007 jeg tror det skal gå bra! jeg var først i uke 33, men da fikk jeg ikke bilder fordi han gjemte seg. men har bilder fra 3d ultralyd da jeg var 35+4! og jeg synes de ble veldig bra ihvertfall.
ღ 1 rosa -07 og 1 blå -09 ღ Skrevet 1. august 2007 Forfatter #10 Skrevet 1. august 2007 ååå! så kult! bestevenninna mi er 35 uker på vei å hu hadde å kjempelyst å være med men hun var redd for at hun var kommet for langt...aat dem ikke klarte å se noe..men nå skal j nok få henne med meg ja:o) kjeeeekt )
Trultemora er presseklar!! Skrevet 1. august 2007 #11 Skrevet 1. august 2007 Forhåpentligvis så ser de en unge da! Tihi.... Klarte ikke dy meg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå