Susan*lillegutt og mini* Skrevet 1. august 2007 #1 Skrevet 1. august 2007 Hva synes dere om den? Jeg gikk på cerazette etter forige fødsel,men jeg ble så sur og grinete,var ikke før jeg slutta på mini pillen at jeg forstod at det var den,så sa ifra at jeg ikke skulle ha den nå,så fikk denne Conludag mini pille istedenfor. Hva synes dere om den? mye bi-virkninger eller? er dere fornøyd? Begynte igår,har enda ikke fått mensen tilbake,men fullammer jo enda mini på 3mnd.så håper jeg ikke får den nå eller får noen blødninger i det hele tatt,har nok lite blod som det er i kroppen.
Ranveig R Skrevet 1. august 2007 #2 Skrevet 1. august 2007 Ja, eg har gått på dei, og dei er indirekte grunnen til at eg blei gravid med førstemann ;o) Eg fekk veldig uregelmessig mens, og den kom ofte. Etter ei veke av og ei veke på i eit halvt år toppa det seg. Fekk mensen på morgonen etter vi gifta oss, og då den hadde vart i 16 dagar gav vi opp heile pilleprosjektet - og blei gravide med det same... Får eit prevensjonsproblem når eg er ferdig med dette svangerskapet, hormonen funkar dårleg for meg.
Susan*lillegutt og mini* Skrevet 1. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 1. august 2007 hmm..ok..ja,kan vel si at cerazette er indirekte grunnen til at mini er her =) sluttet på dem,fordi jeg var så sur og grinete,og blødde i tide og utide,og hadde konstant vondt i magen,så bare 14dager etterpå var testen positiv..hehe =) Får håpe at disse er litt bedre for meg hvertfall.. kan du ikke sette inn spiral kanskje? jeg har tenkt tanken,men jeg tør ikke,liker å ha litt oversikt over når jeg skal ha mensen,og slikt,og ikke gå å vente å vente å bli nervøs for om man skulle være gravid igjen,å da kommer den hvertfall ikke,nei,mini pilla er tingen for oss hvertfall,så lenge den funker!!
Kreps-77 Skrevet 1. august 2007 #4 Skrevet 1. august 2007 Jeg brukte dem før jeg ble gravid med lillesnuppa, og jeg fikk ingen bivirkninger. Men da jeg sluttet med dem for å bli gravid, hadde jeg mensen 2 uker i strekk, hver måned. Vet ikke om det hadde noen sammenheng med minipillen. Nå bruker jeg cerazette og er fornøyd med den.
Susan*lillegutt og mini* Skrevet 1. august 2007 Forfatter #5 Skrevet 1. august 2007 ok. har hørt fra mange venniner at de blør mer når de går på den ja,men jeg blødde en del med cerazette også,eneste grunn jeg fikk den var pga det var 12timer slingring og ikke 3timer som med conludag. får satse på at denne er bedre for meg da =) men merker jeg eller gubben merker det vel før meg,hehe,at jeg blir grinete så slutter jeg på den og finner noen allternativ =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå