Gå til innhold

KS - dere som har tatt dette før...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal til legen i dag, og lurer på om babyen nå begynner å tenke på å snu seg - har sittet/stått i magen min hele tide nemlig, så hvis det blir fortsatt seteleie frem til fødsel, så lurte jeg litt på dette med KS.

Blir det voldsomt arr på magen etter dette? Har liksom ikke lyst til å gå rundt å ha digert arr på magen...dvs hvis valget står mellom vaginal fødsel og ks, så blir iallfall vaginal fødsel ikke synlig i etterkant.....

Magen min er helt hard som en ball, så det er ikke særlig mye overflødig hud/kilo - vil det gjøre et evt. arr mindre/mer synlig? Hmmm - ikke for å høre sånn superforfengelig ut altså:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Arret blir veldig lite synlig! For det förste så ligger det under trusekanten og for det andre så har de så bra teknikker nå at det bare blir en tynn stripe, som först er röd og etter en stund blir hvit. Dette er det minste å bekymre seg om:)

Skrevet

anbefaler ikke ks om bebbis snur seg - men det går jo kjempefint det også (bare vondt lenge etterpå)

arret mitt er knapt synlig 3 år etterpå..

vet ikke med stram hud vs ikke stam hus - men regner litt med at det er det samme... idet bebbis er ute så er nok huden din litt løs så de klarer å sy uten problemer

lykke til

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...