tasah Skrevet 1. august 2007 #1 Skrevet 1. august 2007 Og lurer på å kjøpe Troll. Men skal jeg kjøpe med eller uten for?? Dama på butikken anbefalte uten for, men tenkte jeg skulle høre med dere kloke damer her inne Veslejenta blir 2 i oktober og skal starte i barnehage for første gang neste uke.
Gjest Skrevet 1. august 2007 #2 Skrevet 1. august 2007 Har ikke värt borti Troll sin dress annet at noen veninner har hatt det til barna sine. De har hatt slilk med uttagbart for og de sier alle at det er noe HERK!! på småbarn. Men de som har Troll dress til barn over 5 år er fornöyde og liker uttagbart for (tipper det er mere klumpete og kronglete for de minste barna) Selv har jeg ReimaTec og skal ha det igjen til datteren på 3 år. - Mest forde jeg fikk anbef det av de som hadde prövd både Troll og ReimaTec på småttingene sine. Men bevare meg vel TOPPEN dresser begge to :=)
Ulme Skrevet 1. august 2007 #3 Skrevet 1. august 2007 Hvis du skal bruke den i vinter så må du enten ha for i dressen, eller du må kle på ullbukse/jakke eller fleece under. Latskapen lenge leve sier jeg...kjøp med for! Kjøper du i tillegg med avtagbart for kan du bruke dressen høst og vår også. Hvorfor anbefalte hun egentlig å kjøpe uten for?
selfangerkjerringa Skrevet 1. august 2007 #4 Skrevet 1. august 2007 Jenta mi på 3 år har hatt fora dress siste vinteren nå ,men ikke avtagbart for. Det er noe prakk! Nei, gå heller for to dresser - en med og en uten for. Det fins billige dresser som er like gode som de dyre.
solstråle69 Skrevet 1. august 2007 #5 Skrevet 1. august 2007 Når hun bare er 2 år, vil jeg anbefale Reima-dress! Troll-dress med for, er som andre her sier, noe skikkelig herk til så små! Har en 2-åring selv, og er superfornøyd med Reima-dressen. Har også vår- og høstdressen, trenger egentlig ikke regndress når du har den. Nå har Reima også kommet med en helårs-dress, har ikke prøvd den, men den så veldig bra ut.
solstråle69 Skrevet 1. august 2007 #6 Skrevet 1. august 2007 Jeg ville uansett ikke kjøpt Troll-dress uten for til bruk som vinterdress... Det er den altfor tynn til, synes jeg.
Gulosten™ Skrevet 1. august 2007 #7 Skrevet 1. august 2007 Vi hadde Troll i fjor til snuppa, hun var 2 i januar. Kjøpte da med avtagbart for, og kan ikke fatte og begripe hvorfor folk gidder å kjøpte høstdress, så ny vinterdress uten avtagbart for, og så vårdress igjen.... Kjempedeilig ullfor inni, og stoffet i utenpådressen er så lett og bevegelig at dressen er en drøm å bevege seg i for de små. Så helt klart, Troll med avtagbart ullfor!!
tasah Skrevet 1. august 2007 Forfatter #8 Skrevet 1. august 2007 Her var det mange meninger ja... Grunnen til at hun anbefalte uten for var fordi det var mange som hadde sagt at til så små så ble det gjerne klumpete med for... Hadde tenkt å bruke fleece/ull under dersom jeg kjøper uten for, bor på Vestlandet så vi har ikke så veldig kalde vintere. Reima har jeg ikke tenkt så mye på, har ingen som selger det her, kun Troll...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå