Gå til innhold

Ømme pupper = gravid ... eller???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann,

Kan man være gravid uten å ha kjempe ømme pupper? (si ja da :=)

Evt. NÅR begynner de å bli ømme?

Hehe...MÅ holde alle muligheter åpne vet dere!!

Morgenklem DD

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde ikke en dag med ømme pupper når jeg ventet sønnen min. Med dattera mi hadde jeg bare rundt der jeg skulle ha mensen 2-3 dager så var det over.

Skrevet

Hei igjen,

Takk for svar!

Jeg har vært gravid 3 ganger .. 1 abort for mange år siden ..og mistet 2

:( ALLE gangene hadde jeg suuuper ømme pupper.. MEN mulig at det har blitt noe kluss etter SA i juni (??).. puppene har nemlig vært "daue" siden da ..(og de pleier å være ømme fra EL tilog med mensen) ..hmm

Jaja... time will show :o) Ha en fin dag!

Skrevet

Dytt dytt :=)

Skrevet

Hei :) Jeg har heller ikke hatt ømme pupper etter SA for litt over 4 uker siden. Har symptomer som mørkere areola, utpregede blodårer, kvalme og stikking i magen... så jeg føler meg litt gravid igjen, men har ikke ømme pupper... Testet for noen dager siden, men den var negativ. Var nok uansett for tidlig å teste...

Vi for satse på at man kan være gravid uten ømme pupper også. Sant? :)

Lykke til!!

Skrevet

Glemte å si at sist jeg var gravid, så hadde jeg ømme pupper. Ikke superømme, men hele tiden litt ømme... tror ikke jeg fikk det før litt over ikm?

Skrevet

Jeg holder absolutt en knapp på oss ;o)

Skrevet

Er utpregede blodårer et symptom?!?!?!??? Kommenterte bare for et par dager siden til samboeren min at jeg hadde fått noen tynne, røde blodårer på puppene(på siden, mot armhulen). Lurte på om han hadde sett dem før, for det hadde ikke jeg. Mente du blodårer på puppene??? Hm...Føler meg ikke gravid da, men symptomene kan jo dukke opp ganske sent...

Nå begynte jeg å lure altså...mente du kanskje blodårene generellt? Har nemlig ikke hørt om det før....hm...Ble litt satt ut av dette jeg:)

Skrevet

Heisann!

Har det samme problemet. Har alltid hatt veldig ømme pupper mellom EL og IKM, denne måneden har jeg ikke kjent noe. Håper det er positivt:)

Skrevet

Morgendytt :=)

Skrevet

Jeg fikk ømme pupper ett par dager etter ikm og de er jommen ømme ennå, er i uke 19:)

Skrevet

men det går seff litt opp og ned da:)

Skrevet

Hei suss@

Da er det kanskje håp for meg da ...

Hadde nemlig skikkelige ømme pupper sist jeg var gravid,

men nå henger de bare der ;o)

Har hatt mens murringer + stikking i eggstokk/mage/rygg de siste to dagene.. = håpe håpe!!

Lykke til med den voksende magen din!!!

Klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...