Duracellgirl*prøver* Skrevet 1. august 2007 #1 Skrevet 1. august 2007 Faen nå er jeg irritert.. De skal skifte ut noen vinduer i 2 etasje her.. (som er ubebodd) Så har de fått en bekjent til lå gjøre det for deg.. greit nok.. han skulle komme 2 ganger for å skifte 4 vinduer.. sist så ga de beskjed 2 kvelder før at han skulle komme..så dukker han opp som avtalt,men kl 07.50... begynner hamre løs oppe.. høres ut som om hele huset skal rives. Idag kom han plutselig uten forvarsel tilbake og bråker noe jævelig opp trappa og hamrer løs igjen.. denne gangen har ikke huseierne sagt noe til oss.. jeg skvatt jo såpass til at jeg fikk vondt i hele meg.. hunden er helt gal her også.. Men når kom han idag?? 07.30. Synes det er litt vel tidlig når de vet hvilken tilstand jeg er i, at vi har små barn i huset som sover og at det er en bekjent som de kanskje kunne fått til å komme ihvertfall 1 time senere. Og i det minste kunne de gitt oss beskjed så folk ikke våkner av hjerteinfarkt. Åh... akkurat idag da.. jeg har vært våken siden kl 05.00 pga vondter og at min sønn vekket meg så jeg ikke fikk sove igjen.. (han sovnet med en gang men) Jeg sovnet 07.15.. så fikk et helt kvarter før denne jævla snekkeren vekker hund, barn og meg med et brak. **sint og trøtt**
doffine Skrevet 1. august 2007 #2 Skrevet 1. august 2007 Sånn er det nok her i verden... er sånn i blokk også. Der kan snekkere starte klokka 7 om morran:-(((( Og det er ikke noe moro... Slike ting skjer gjerne når en skal sove, er sliten og trøtt... kosemoseoverdose...
Fabelaktiv Skrevet 1. august 2007 #3 Skrevet 1. august 2007 De skulle ha gitt beskjed ja.. men du vet jo at snekkere er vanskelige å få tak i.. han jobber sikkert - selv om han er en venn. og kanskje han bare plutselig fikk anledning til å komme fordi en annen jobb var kansellert.. jeg unnskylder ikke at dere ikke fikk beskjed, men kanskje du skal ha litt forståelse for at de vil ha unna en jobb.. men si det til dem at du hadde satt pris på beskjed i forveien som sist. At det da er lettere å innstille seg på å vekkes brått og fælt håper du klarer å få hvilt deg litt i løpet av dagen da - dakal - vondt å våkne sånn (men du har det sikkert bedre enn meg som er på jobb og ble vekket av vekkerklokke kvart over 6..uhu)
ennaH Skrevet 1. august 2007 #4 Skrevet 1. august 2007 Jeg synes ikke 07.30 var spesielt tidlig, jeg. Ikke 07.50 heller, for den saks skyld. Normalt starter snekkere på jobb mye tidligere enn det! Og han kan jo ikke vite at du ikke har sovet i natt. Selv våkner jeg halv seks hver dag, da er toåringen klar for en ny dag. Uansett om jeg er gravid eller ei.
SallyAnn Skrevet 1. august 2007 #5 Skrevet 1. august 2007 Ja "desverre" så begynner alle håndtverkere ganske tidlig ja. Har måttet låse opp for både snekkere og rørleggere kun iført badekåpe og morrahår. :-) Man må jo bare sette på kaffen og ta det med et smil....
Duracellgirl*prøver* Skrevet 1. august 2007 Forfatter #6 Skrevet 1. august 2007 Han er ikke snekker!!!! Han er en pensjonert kar som bare gjør huseierne en tjeneste!!!!! Det er det som irriterer... for da mener jeg at det er strengt talt ikke nødveding å begynne før kl 8 på morran.
Fabelaktiv Skrevet 1. august 2007 #7 Skrevet 1. august 2007 skal den stakkars pensjonerte mannen som våkner kl 5 måtte vente helt til 8? kanskje han trenger å jobbe tidlig da neida - snakk med de da vel
SallyAnn Skrevet 1. august 2007 #8 Skrevet 1. august 2007 De fleste pensjonister jeg kjenner står opp før fuglene og spiser middag kl. 13.00 så tanken på at han forstyrrer har sikkert ikke streifet han en gang. Prøv å snakk med han på en hyggelig måte da vel.
Duracellgirl*prøver* Skrevet 1. august 2007 Forfatter #9 Skrevet 1. august 2007 Neida det går bra nå... var bare en smule irritert i dag tidlig.. er jo ikke hans feil heller.. men huseierne kunne tenkt litt lengre synes jeg, og sagt ifra at han ikke trenger å begynne grytidlig.. hehe. Men så får jeg vel unnskylde huseierne mine da.. de er i 70 åra....de har ingen barn,og har heller ingen tante eller onkel barn... de skjønner ikke hvorfor vi ikke rekker å klippe plenen 2 ganger i uka å male gjerdet samtidig.. og så skal det være prikkfritt ute her... ingen leker kan ligge ute på plenen.. Vi har garasje her også.. men nå på sommeren står bilene ute.. ser ingen vits i å ha de inne da... men det skjønner ikke dem.. når man har garasje så skal den brukes til å oppbevare bilen.. ikke bruke "verdens garasje" som de sier. (de bor 1 1/2 time unna og er heldigvis sjelden innom her.. de har 2 etasjen tom for å kunne reise hit å sjekke leieboerne sine..)
SallyAnn Skrevet 1. august 2007 #10 Skrevet 1. august 2007 Ugh! ja, jeg hadde noen naboer som var sånn før. Jeg kjøpte en leilighet i en firemannsbolig, men de to årene vi bodde der føltes det som vi leide hos dem. De var også i 70-årene og klagde på ALT vi gjorde. Kunne ikke sette igang vaskemaskinen for tidlig eller for seint eller i middagslur-tida, vi lagde for mye matlukt når vi lagde middag, kunne ikke ha leker og sykler liggende, ingen sko eller regntøy i yttergangen, trappene skulle vaskes når HAN bestemte det osv osv. Solgte og flyttet til et borettslag som består av stort sett nyetablerte familier heller, mye triveligere! :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå